x1x~Strawberry~
Forumet er livet
Kos deg masse på innflyttings fest i dag.
og jeg kommer og vekker deg kl 6 i morgen tidlig om du ikke drikker hvertfall 2 pils for meg [:D]
herregud jeg har så lyst på øl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
og jeg kommer og vekker deg kl 6 i morgen tidlig om du ikke drikker hvertfall 2 pils for meg [:D]
herregud jeg har så lyst på øl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
