looney

x1x~Strawberry~

Forumet er livet
Kos deg masse på innflyttings fest i dag.
og jeg kommer og vekker deg kl 6 i morgen tidlig om du ikke drikker hvertfall 2 pils for meg [:D]

herregud jeg har så lyst på øl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hjelp!! vil ikke ha lucky på døra klokken seks i morgen tidlig i allefall, da drikker jeg heller de to ølene så jeg slipper det.... Kanskje enda et par øl til for å være på den sikre siden
 
Så får du ta det igjen maks utpå nyåret når den lille er ute av magen
 
 
skal kose meg masse i kveld tenkte jeg!, åh gleder meg!!!!!!!!!
 
Back
Topp