Looney

LeneChr

Forumet er livet
Hvordan går det med leggingen etter dere begynte med pose?

Vurderer pose her siden hun setter seg opp i søvne...

Kjempe bra...Han legger seg uten problem og kvelden, uten en lyd...

Og det er som å få en helt ny unge på dagtid, mye blidere fordi han er ordentlig uthvilt!! Er jo forståelig at man blir sliten av å reise seg i søvne og sånn hele natten..

Kan virkelig anbefales!! Vi kjøpe babydan sin på babyshop, kostet 399,-

Så bra[:D] Og så godt å høre at han er blidere på dagtid også[:)] (Ikke det at jeg syns han ikke har vært det altså)

Skal prøve vår i morgen. (Låner av søster.) Hadde egentlig den du har Looney. Kjøpte den for evigheter siden, men fikk aldri brukt den siden hun kun ville sove på magen. Derfor byttet jeg den.

I natt satt hun seg opp annenhver time. Så håper hun godtar den i morgen. Hun sover jo bare på magen, så lurer på hvordan det vil gå. Har hørt om barn som fortsatt har klart å snu seg rundt i dem[&:] Men det har kanskje noe med stramming å gjøre?

Brukte slik en pose på jenta mi også. Husker ikke helt hva merke det var da[&:][&:] Men hun klarte å snu seg hun..Så da ga jeg opp posen..Vi prøvde og å stramme litt mer..

ORIGINAL: buffi

Brukte slik en pose på jenta mi også. Husker ikke helt hva merke det var da[&:][&:] Men hun klarte å snu seg hun..Så da ga jeg opp posen..Vi prøvde og å stramme litt mer..

Det er det jeg er så redd for[&o]

ORIGINAL: LeneChr

ORIGINAL: buffi

Det er det jeg er så redd for[&o]

Nicholas har også klart å snu seg et par ganger i den...men det er bare før han sovner...

Han har likso minnsett at han må ligge i den uansett så.... han sover på siden når han ligger i den, og er fornøyd da!!

Lykke til....også må du oppdatere oss på hvordan det går[:)]

Ja, det går nok bedre enn jeg tror[:)]

Back
Topp