Longsen!!

L.a

Gift med forumet
hehe..må få tråd hun også nå altså!
LYKKE TIL MED DÅPEN I MORGEN
og GOOOOOOOD BEDRING TIL VESLE PRINSEN *nussepåIsak*
 
Sku akkurat te å ordne tråd...
 
Lykke te me dåp, håpe æ får kom på kakerester over hælga[;)][:D]
Ta maaaasse bilda!
 
klemklem snuppa
 
Masse lykke til med tråd!
Håper alt går bra med Isak [:D]
 
ORIGINAL: Kickie

Masse lykke til med tråd!
Håper alt går bra med Isak [:D]


Hahaha... *trett*
Lykke til med dåp mener jeg selvfølgelig!
 
ORIGINAL: Kickie

ORIGINAL: Kickie

Masse lykke til med tråd!
Håper alt går bra med Isak [:D]


Hahaha... *trett*
Lykke til med dåp mener jeg selvfølgelig!

 
 

 
 
ORIGINAL: Kickie

ORIGINAL: Kickie

Masse lykke til med tråd!
Håper alt går bra med Isak [:D]


Hahaha... *trett*
Lykke til med dåp mener jeg selvfølgelig!


Hehe, fnisa litt når jeg leste det [;)] lov å være trøtt [:D]

Og ja, håper dere får en fin dag i morra, og at alt blir bra med lillen i tide [:D]
 
Håpe dokker får en super dag, Longsen[:D] Gårsdagen va skremmende nok for herre året... 
 
Back
Topp