Long time no see.. :)

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Heisann damer.  

Har dere holdt koken i Okt08? Jeg har ikke vært innom siden tulla var et halvt år tror jeg. Hyggelig å kikke innpå og se alle faste :) 

hei

så koselig å se deg igjen...lenge siden!!

er desverre veldig dødt her...men kanskje det blir litt mer liv etter sommeren... *håpe*

noe nytt hos deg da??

klem

Heisan.

Så hyggelig å "se" deg igjen

Er dessverre veldig dødt her, som *ceccemor* sier. Men håper det vil ta seg opp igjen snart!

Hvordan går det med deg og dine?

Ja, vi får håpe det ;)

Jeg som bodde på forumet mens jeg var gravid, så fikk jeg plutselig andre ting å gjøre på når tulla ble født. Merkelig med det 

Her går det kjempebra. Mye nytt! Ny by(Bergen), ny utdanning(lærerhøyskolen) og ny kjæreste ;) Eller ikke "ny" da, men ny siden jeg var på forumet. Det ble jo slutt mellom meg og faren til tulla når hun var 6mnd hvis dere husker, men alt er bare fryd og gammen nå. Han har tulla annenhver helg da, og hele gjengen har en god tone. Tulla har jo plustelig fått dobbelt opp med både besteforeldre, tanter og onkler ;)

Noe nytt med dere? Ser mange her har fått flere. Blir vel naturlig at de bytter forum og da :) Jeg er ferdig med et år på lærerhøyskolen, og har 3 igjen. Etter det blir det vel rett på nr.2 ;)

Back
Topp