Long time no see...

^Forundringspakken^

Elsker forumet
Lenge siden jeg har vært aktiv her inne, dvs jeg har snikt og lest - men ikke noe særlig mer enn det..
Jeg synes det begynner å bli tung nå.. har så vidt begynt å merke bekkenløsning og det er forferdelig...
Jeg har tatt ut fem uker ferie fra jobben fra denne uken og frem til 10.mai.. Blir så sliten og føler jeg ikke har overskudd til noe utover husarbeid og jobb(til tross for at jeg bare jobbet 50%)
Nå er det godt å la dagene bare komme og gå!
Jeg er gressenke igjen også, da min kjære er reist til Nederland for å skrive bachelour oppgave. I Juni er han ferdig fysioterapeut. Er en stor overgang å plutselig være aleine med alt - men er innstillt på at det må være slik nå i noen uker.. Håper bare bebi ikke kommer før tiden og i såtilfellet at kommende pappa rekker hjem før det hele er over! Elias er født i uke 36+4 etter ul-termin - (den gang 40+1 menstermin)... så selvom vi har ul termin 29.juni nå.. tror jeg kanskje 4 - 6 juni er mer riktig.. men tiden får vise!

Jeg begynner jeg kjenner glede meg til å bli ferdig med rugingen iallfall - koselig ja-- men enda mer slitsomt med alle vondter *dagens klagesang* [:)]

En spesiell hilsen til tone-mor! Jeg har fått med meg at du er trygt hjemme igjen - og at det er nogenlunde stabilt nå - ønsker dere alle lykke mht til at lille holder seg inne så lenge som mulig til [:)] *en ekstra klem til deg*

Ønsker alle en kjempefin dag!

Jeg har også noen perioder hvor jeg bare er inne å sniker og leser, uten å legge igjen no spor![:)]
Koselig at du gir lyd fra deg iallefall[:D]
Ja,det begynner å bli tungt nå. Kjenner det presser godt opp mot ribbena osv nå når jeg sitter nede. Huff, og litt verre skal det bli[;)]
Får bare trøste oss med at det kommer no godt ut av det![:D]

ORIGINAL: Laraa

Jeg har også noen perioder hvor jeg bare er inne å sniker og leser, uten å legge igjen no spor![:)]
Koselig at du gir lyd fra deg iallefall[:D]
Ja,det begynner å bli tungt nå. Kjenner det presser godt opp mot ribbena osv nå når jeg sitter nede. Huff, og litt verre skal det bli[;)]
Får bare trøste oss med at det kommer no godt ut av det![:D]

takktakk[:)] Ja, og nå går det fort dithen også! [:D]

Så koselig å høre fra deg igjen[:)] kjedelig at mannen din har reist bort for så lenge. Vet hvordan det er å være alene med alt, min mann er borte i fire uker av gangen på sjøen. Håper tiden går fort fremover for oss alle nå!! Synes også det er litt slitsomt å være gravid for tiden, har mye vondt, er mye sliten og har også fått litt bekkenløsning. Men det er så koselig å kjenne spark, så de veier opp[:)]

Kjekt å se deg tilbake igjen.
Jeg har faktisk lurt på hvor du var blitt av, men huska ikke navnet. Husket bare bildet ditt.
Godt å høre at det ikke har skjedd deg noe [:)]
Har vært litt bekymra.

ORIGINAL: Marus

Så koselig å høre fra deg igjen[:)] kjedelig at mannen din har reist bort for så lenge. Vet hvordan det er å være alene med alt, min mann er borte i fire uker av gangen på sjøen. Håper tiden går fort fremover for oss alle nå!! Synes også det er litt slitsomt å være gravid for tiden, har mye vondt, er mye sliten og har også fått litt bekkenløsning. Men det er så koselig å kjenne spark, så de veier opp[:)]

Koselig å være tilbake også - arti å følge dere! Ja, avstand er ikke gøy - men heldigvis bare midleertidig. Han har studert i nederland de siste fire årene. 3 hele år hvor han kun har vært hjemme i ferier og noen få langhelger, - dette året har han vært i praksis her hjemme i norge - med unntak av de kommende 10 ukene nå da - hvor han skal avslutte bachelour. Heldigvis for siste gang[;)] Men man blir vant - det vet sikkert du som har en mann som ukependler også! -Jeg synes de første ukene uten han er verst..

Uff, du får hvile så godt du kan, lese en god bok og tenke glade tanker så de vonde tankene ikke tar overhånd! God bedring til deg!!
Og ja, sparkene er koseli`e[:D]

ORIGINAL: tone_mor

hei [:)] så koslig å høre fra deg igjen! er lenge siden nå! [:-]
håper alt er bra med deg, og at det ikke blir for tungt nå mot slutten! :)

tusen takk for hilsen foresten[:)][:)][:)]

Alt går greit, - men begynner å ta litt på synes jeg - men skal ikke klage når jeg vet mange har det mye verre! Kort tid igjen nå så.. [:D]

ORIGINAL: Helenpia

Kjekt å se deg tilbake igjen.
Jeg har faktisk lurt på hvor du var blitt av, men huska ikke navnet. Husket bare bildet ditt.
Godt å høre at det ikke har skjedd deg noe [:)]
Har vært litt bekymra.

Så koselig å bli tenkt på da! Rart det der med forum - hvordan en plutselig legger merke til om noen blir borte osv. Husker det fra sist jeg gikk gravid også - hvor rart det er det der at man bryr seg om hverandre her inne - og liksom blir en del av hverdagen til hverandre! Oppriktig altså.

Denne gangen merker jeg at tiden ikke strekker like mye til - og at engasjementet kanskje ikke er like stort - siden jeg har en liten tre og et halvt åring her som fyller tiden min totalt[:D] Hvordan blir det å bli tobarnsmor da??? [8|][:D]

Håper alt står bra til med den lille i magen hos deg også! [:D]

Back
Topp