Long time, no..read?

Lille Vampyr

Elsker forumet
Og nå trenger jeg oppdateringer herfra?? Har noen fått baby? Og hvem skal ha? Og hvordan står det til med resten av dere??

Hei hei :)

Joda går veldig fint her enn der?

Kan ikke klage[:)]
Endelig funnet ut hva jeg skal bli når jeg blir stor ( på høy tid, siden man jo faktisk er 32..), så det blir førskolelærerutdanning fra høsten av. Ellers har vi hatt influensaen etter tur her, den tok med seg all matlysten min og seks kilo, ungene slapp heldigvis med en dags feber hver seg, jeg lå flat ei uke ( og det er interessant når man ikke har noen samboer[:D])
Men ellers er alt supert her!

Uff mye på en gang ja,får ha god bedring :) Nei er også uten samboer men jeg har Oliver 50% så det går greit da :)

Vi er friske nå, heldigvis. MIkael har tippa 5 mnd, og er skummelt mobil..la ham på teppet godt inne på stuegolvet, og fant ham igjen bortmed tvn, en og en halv meter unna..yikes!!

Er sammen, men jobbsituasjonen hans gjør det umulig å bo ilag, derfor er det fortsatt mange mil imellom..Vi får satse på at det retter seg i løpet av året, jeg skal jo igang med studier, håper jeg, og søker jobber som en gal-men det er ikke så mye man får med treårig allmennfag gitt! Men det vil nok gå seg til, jeg har bestemt meg for at dette året skal det jeg vil få til gå som jeg vil[:D] (Evig optimist, og muligens litt godtroende..)

man skal være optimist.. hjelper ikke no å være pessimist i hvertfall[:)] får håpe det løser seg for dere etter hvert så dere kan leve som en liten familie igjen..

er har vi vært syke siden før jul[:@]
Jeg har hatt 2 halsbetennelser på 3 uker + omgansyke, bihulebetennelse og forkjlelse.. alt på under en mnd... så nå regner jeg med at jeg holder meg frisk i 5 år til[;)]
Ellers er alt bra her med ogg.. A skal begynne med briller og lapp da han er veldig langsynt[&o] 9 og 7.5 faktisk.. men det tar vi på strak arm.... mmm håper jeg[8|] men siden han er så liten så har de stor tro på at det vil rette seg[:)]

koselig å høre fra deg igjen[:D]

Hei! Koselig at du er her! [:D]

Håper det går bra med dere, moro å høre at du skal begynne på skole[;)]

ORIGINAL: Vand

Hei! Koselig at du er her! [:D]

Håper det går bra med dere, moro å høre at du skal begynne på skole[;)]
[:D]

Kjekt å se deg igjen! Godt dere er friske igjen og GRATTIS med fremtidsplanene[:D]

Back
Topp