Londontur, tips?

Anette_s

Glad i forumet
Hei :)

Min kjære og meg drar på langweekend tur til London til torsdag.
Og da trenger vi noe tips til hva som er verdt å finne på [:)]

Har spurt på facer'n og, men der er det ikke fryktelig mange sovet at noe er på vei, så får en del tisom ikke egner seg nårman venter barn [:D]

Var i London for ca 9 år siden, så har sett de "vanlige" attraksjonene om dere skjønner [:)]

Setter pris på alt av tips [;)]
Skal ikke bo lenge enn gå avstand til oxford street, moro [:D]

Jeg skal også til London i april - trenger litt tips til bra shopping!! Har hørt om Primark, noen som vet hvor i London det er???

Musical er uunnværlig... hvis man liker sånt da. Jeg synes det var en fantastisk opplevelse å se mamma mia for noen år siden. Sambo syntes tilogmed den var bra.

Ellers har jeg hørt at top shop er et bra sted å shoppe. Har ikke vært der selv, men tror det er ganske rimelig og ligger ved oxford street et eller annet sted

Vi skal til London rett før påske. Vært der noen ganger før ja. Blir shopping denne gangen, og London Zoo. Ikke vært der på år og dag. Ellers noe kunst og mye mat/kafe og ja shopping. SKal møte noen kjente der på middag. Og så blir det litt vandring i parkene, mye koselige kafeer Notting Hill og Soho (outlets her og). Og så er det jo bra market i Camden på lørdag og søndager. Og så musical på kvelden. Mye rush til middag mellom 18-20 pga rett før musical osv. Så roligere. Og så ta en god engelsk lunsj på pub! Mye OUTLETS og billige klær i de sidegatene til Oxford Street også..

ORIGINAL: tjohoo

Musical er uunnværlig... hvis man liker sånt da. Jeg synes det var en fantastisk opplevelse å se mamma mia for noen år siden. Sambo syntes tilogmed den var bra.

Ellers har jeg hørt at top shop er et bra sted å shoppe. Har ikke vært der selv, men tror det er ganske rimelig og ligger ved oxford street et eller annet sted

OH yeah MYE FINE JAKKER!!!Og sko blir det lit av også i London. Hatt noen timer på TOP SHOP ja [8D][8D][8D][8D][8D] [:D]

Back
Topp