London!

Julie*Lucas

Forumet er livet
Da har jeg og ei venninne bestilt tur til London 2.-6. desember! Herlig langhelg med shopping, musikals og gooood mat[:)] Vi har kjempeheldige og fikk flyturen til og fra Gatwick og sentralt hotell 4 netter med frokost for 2200 kroner!! Desto mer penger til juleshopping[:)]

Noen som har noen musikaler å anbefale? Har sett Phantom of the Opera og We will rock you.

Gleeeeeder meg!!!

Jeg var i London i mai og da så vi Dirty Dancing. Den var så herlig. Jeg var 11 år da den kom på kino så det er denne filmen som er min barndom/ungdomsfilm. Jeg har ikke sett noen annen film så mange ganger som jeg har sett den og musicalen var bare kjempebra! Kjøpte meg t-skjorte som det stod "I carried a watermelon" på. Kjempebra. Vil absolutt anbefalen den. Gå forresten på half price ticket booth på Leicester square! Der er det billigere billetter!

ORIGINAL: janpanmarsipan

Jeg var i London i mai og da så vi Dirty Dancing. Den var så herlig. Jeg var 11 år da den kom på kino så det er denne filmen som er min barndom/ungdomsfilm. Jeg har ikke sett noen annen film så mange ganger som jeg har sett den og musicalen var bare kjempebra! Kjøpte meg t-skjorte som det stod "I carried a watermelon" på. Kjempebra. Vil absolutt anbefalen den. Gå forresten på half price ticket booth på Leicester square! Der er det billigere billetter!

Takk for gode tips!! Har vært i London 2 ganger før, men siste gangen fikk vi ikke gjort så mye får vi reiste med Lucas.

Jeg har også vært i London flere ganger. Elsker å være der på shopping. Bruker bestandig så mye penger, men det er jo bare koselig da.
Tror ikke London er så veldig barnevennlig by nei. Ihvertfall når man tenker på undergrunnen og trapper inn til butikker og busser.

ORIGINAL: janpanmarsipan

Jeg har også vært i London flere ganger. Elsker å være der på shopping. Bruker bestandig så mye penger, men det er jo bare koselig da.
Tror ikke London er så veldig barnevennlig by nei. Ihvertfall når man tenker på undergrunnen og trapper inn til butikker og busser.

Nei,huff! Var der da Lucas var 8 mnd. Husker vi sto på Victoria Station med vogn, kofferter og veske og skulle prøve å finne ut hvor vi skulle. Ikke enkelt med alt dette på tuben uten mulighet til heis!! Heldigvis er engelskmennene veldig høflige og hjelpsomme[:)]

Gleder meg utrolig mye, blir nok masse babyklær kan jeg tenke meg. De har jo så mange nydelige barnebutikker der.

Jeg var i London i fjor i februar og så We will rock you!
Den er ABSOLUTT å anbefale!!!!![:D]
Kjempebra!!

Men så nå at du hadde sett den, hehehehe....[:)]

Back
Topp