London

Pinky84

Glad i forumet
Jeg og sambo skal en tur til london i feb/mars en gang.... [:D][:D]

Noen som har hotell anbefalinger???(helst nært shopping[;)]) og andre anbefalinger til hva me må få med oss i London?[:)]

Faren min skryter så veldig av et hotell som heter St. Giles som ligger bare et steinkast fra Oxford Street (I Tottenham Court Road). De er rimelige og har en fin bar og restaurant (mye å velge mellom i resten av byen da), men rommene er ikke så veldig store.
Er ikke noe sightseeing menneske, har bodd i London uten å sett noe av de typiske sightseeing plassene, men av shopping/tuslestrøk er Soho, Covent Garden og Camden en selvfølge å anbefale. [8D]

St. Giles har super beliggenhet, du er midt i smørøyet der liksom.

Er ikke noe spesielt fint hotell da, små rom og middels frokost og ørtenhundre rom, men jeg synes det er en bra deal hvis man vil være nært alt.

Jeg og sambo bodde der da vi var der i fjor og et vennepar av oss bor der denne helga.

www.stgiles.com såvidt jeg husker. Hvis ikke søker du på st.giles+london, så velger du det mest sentrale.

Jeg skal til London 20 februar med jobben, men kommer ikke på hva hotellet heter(jobben dekker absolutt alt så har ikke noen bilett osv å se på[;)])[:-][8|]

Var veldig bra beliggenhet vaffal[:D]

Håper på butikk tips jeg da, har ikke masse lommepenger men noe vil jeg ha med meg[:D]

Back
Topp