London!!

sogn78

Forumet er livet
VIP
Skal til London neste veke.
Kva må eg kjøpe? Kva butikkar berre MÅ eg innom, og kva MÅ me oppleve??

Det er mannen og eg som skal på første tur uten barn på seks år:)

Setter pris på alle tips:)

• Liker
Reactions: BMC
Syns musikal var fantastisk i London. Det var en skikkelig opplevelse :D
Så Les Miserables da. Men det er 8 år siden sist jeg var der nå da. Så har glemt mange av butikkene og navna. Var innom hver butikk ca :p

Musikal ja (om man liker slikt, er kanskje ikke for alle? :p ). En tur i london eye er også kjekt :) butikker husker jeg ikke, var så sykt mange! Syns madame taussaud (?) var morsomt også :)

Om ein likar sånt, så er Lion King-musikalen heilt fantastisk! Den duger forresten for folk som ikkje er såå hypp på musikal og, men som likar filmen.

Eg tar alltid turen til Camden og går på marked. Ikkje fordi eg nødvendigvis skal kjøpe noko, men fordi det er så mykje gøy å sjå på, både folk og stæsj.

Og sidan eg har monsterpupper er bikini/bh-kjøp eit must, 1/3 av prisen og 3x utvalget av her heime (Bravissimo er min favoritt).

God tur!

Dere må dra på julemarked i Hyde Park :)
Også syns jeg at en tur innom Harrods er veldig spennende ;)

Viktoria secret!!!!!! Må bare oppleves! :D var på mamma mia, den var fantastisk :) og så e det en mexikansk resturant som bare var heilt fantastisk dessert på. En brownies, beste eg noen gang har smakt! Kommer nok aldri til å finne noe bedre heller! Husker ikke navnet på den, Men den ligger rett attmed Jamie Oliver resturanten.

Du må innom Primark :D der kan dere kjøpe mye fint og billig til store og små. :)

Camden Town ❤️
London Eye
London Bridge
Deilige kaker og muffinser på Hummingburd bakery i South Kensington
Dere må prøve å ta banen (The undergrown også kjent som the Tube)
Liker mannen fotball?? Arsenal?? Dra i så fall til stadioen, Holloway Road (t bane stasjonen)

Anbefaler virkelig restaurantene Sketch (her kan du også ha Afternoon tea), Beach Blanket Babylon, The Barnyard, Burger & Lobster. Jeg har også fått tips om Duck & Waffle, men der var det ikke noe ledig sist jeg var der.
Carnaby Street er en kjempekoselig gate med mange puber, restauranter og butikker.
Vi var på en champagnetur i London Eye (det må bookes på nett) og det var kjempefint. Litt dyrt, men er man på ferie så er man på ferie. :)
Jeg elsker London altså! <3

Anbefaler virkelig restaurantene Sketch (her kan du også ha Afternoon tea), Beach Blanket Babylon, The Barnyard, Burger & Lobster. Jeg har også fått tips om Duck & Waffle, men der var det ikke noe ledig sist jeg var der.
Carnaby Street er en kjempekoselig gate med mange puber, restauranter og butikker.
Vi var på en champagnetur i London Eye (det må bookes på nett) og det var kjempefint. Litt dyrt, men er man på ferie så er man på ferie. :)
Jeg elsker London altså! <3
Tusen takk for mange gode tips, no gledar eg meg enda meir:)

Hamleys!!! Åh, beste butikken ever :D
Og Oxford street selvfølgelig. I en av bakgatene der ligger det en fantastisk, liten biffrestaurant. Men husker desverre ikke hva den heter :/

Last edited:
Back
Topp