London??

olivia90

Gift med forumet
VIP
Septemberlykke 2015
Hei alle sammen :)

Sitter å drømmer om å ta en siste kjærestetur med samboeren før mini kommer i september..
Noen som har noen tips ang london eller andre reisemål som ikke er for dyre?
Feks rimlige og greie hoteller i London, shoppinganbefalinger osv? :)

OG noen erfaring om hvordan det er å reise når man er gravid? Må bli i sommer etter vi har fått feriepengene isåfall :p

Nå er pundet en god del dyrere, så billig er vel ikke London akkurat nå.
I London bør man legge litt penger i hotell, da standarden deres er dårlig.

Har vært mange ganger i London, en by jeg liker godt. Utelivet, shopping og parkene er toppers. Har vært der i uke 30 og det gikk så bra så.

Hvis du vil bruke litt mindre penger hadde jeg heller satset på reisemålene øst. Rimelige bra hoteller, mat/drikke og shopping til hyggeligere priser.
Riga, Tallinn, Vilnius, Lodz, Gdansk er verdt å sjekke ut.

Husk også at det er varmt i disse landene om sommeren.

Det kan i alle fall bli helt sykt varmt i London. Jeg hadde aldri dratt dit gravid på sommeren. ;)

Nå er pundet en god del dyrere, så billig er vel ikke London akkurat nå.
I London bør man legge litt penger i hotell, da standarden deres er dårlig.

Har vært mange ganger i London, en by jeg liker godt. Utelivet, shopping og parkene er toppers. Har vært der i uke 30 og det gikk så bra så.

Hvis du vil bruke litt mindre penger hadde jeg heller satset på reisemålene øst. Rimelige bra hoteller, mat/drikke og shopping til hyggeligere priser.
Riga, Tallinn, Vilnius, Lodz, Gdansk er verdt å sjekke ut.

Husk også at det er varmt i disse landene om sommeren.
Tenkte det var billig fly over fra flyplassen her, så vi slapp å stresse med å dra til en annen flyplass osv.
Men det var kun en tanke som hoppet inn i hodet ikveld, men tusen takk for tips :)
Jeg får sjekke ut de andre plassene også, så kanskje det evt blir en tur dit istedenfor :D

Huff ja, men så er det jo meldt kanonsommer her også i år :O

Hehe, joa. Men det er noe med forurensingen der. Den ligger som et lokk over byen. Jeg husker jeg syntes det var grusomt der på sommeren, og var ikke gravid. Hadde heller blitt her og spart det til våren eller sånn. :)

Hehe, joa. Men det er noe med forurensingen der. Den ligger som et lokk over byen. Jeg husker jeg syntes det var grusomt der på sommeren, og var ikke gravid. Hadde heller blitt her og spart det til våren eller sånn. :)
var der i 2010 med søsteren min, det var veldig varmt ja. hmm, mini kommer i september så da blir det evt familieferie en eller annen plass 2016 tenker jeg om ikke jeg og samboer drar noen plass i år :)

var der i 2010 med søsteren min, det var veldig varmt ja. hmm, mini kommer i september så da blir det evt familieferie en eller annen plass 2016 tenker jeg om ikke jeg og samboer drar noen plass i år :)

:) Jeg liker storbyferie best vår eller høst. Og det første året med bebis går så vannvittig fort. Når han eller hun er ett år kan jo dere to fint dra alene også. :)

:) Jeg liker storbyferie best vår eller høst. Og det første året med bebis går så vannvittig fort. Når han eller hun er ett år kan jo dere to fint dra alene også. :)
tjaa det spørs vell heller om jeg klarer å dra ifra han da :p hehe :p

Hva med cruise? Colourline til Kiel, det kan være vel så koselig, og kanskje litt mindre styr :)

Anbefaler hotellet "kings hotel" :) det er kjempe billig helt ok standard og ligger et t bane stopp fra alt :D vært der 3 ganger og har vel betalt rundt 2000kr per pers for hotell/fly tur/retur :D

Back
Topp