London!

K84

Elsker forumet
Marsboerne
Skal til London med mini denne uka:) Er det noen som har noen gode tips å dele? Aldri flydd så langt med han før, så det blir spennende.

Hva hadde dere gjort med mat? Tatt med grøt og middager til han? Han er veldig glad i brød, så mulig jeg pakker med en leverpostei:)
 
Hadde kjøpt Ella's kitchen, det kommer fra UK og selges på Boots.
Grøt og leverpostei hadde jeg tatt med.

Så koselig, London er en super digg by. Kjenner jeg ble kjempe misunnelig!
 
Åhh, skikkelig missunnelig!! Bodde og jobba i London for noen år siden <3
Bror min var i London med barn for noen mnd siden. Var ikke alltid like lett å få taxi med barnesete, de tar ikke sikkerheten til barn så seriøst. De mente ofte de bare kunne ha ho i fanget eller i babybjørnen o.l Så sikkert lurt å bestille taxier via hotellet, og presisere at du vil ha med barnesete ;)
Ellers er det jo bare noen få av undergrunnstasjonene som er handikap(barnevogn) tilpassa. Så jeg ville tatt med en bæresele/bæremeis vist dere skal farte litt rundt med kollektiv transport
Kos dere masse <3
 
Bestiller man taxi med barnesete koster det også flesk. Sats på metro.
 
Gøy, gøy! Det er jo en fantastisk by:)) Jeg var akkurat en uke med mini i Berlin, men vi bodde i leilighet, da er det jo lettere med mat. Men du kan sikkert få kjøpt kjempemasse bra babymat der - som både er økologisk og billigere og alt! Google litt britiske babymatmerker på forhånd, så vet du hva du skal se etter?
Ellers er jo avokado og banan bra baby-fastfood:)
 
Hvordan gikk det med barn i London?
Vurdere å dra i januar med frøkna..
 
Har tips til vogn?

Jeg hadde med tfk'en. Surt og kaldt i London, så syns det var greit. Den er stor selvfølgelig, de aller fleste der har bitte små triller. Buggaen funker nok bedre enn tfk:)
 
Jeg hadde med tfk'en. Surt og kaldt i London, så syns det var greit. Den er stor selvfølgelig, de aller fleste der har bitte små triller. Buggaen funker nok bedre enn tfk:)

Hahahaha jeg måtte lese flere ganger.
Jeg mente hotell! Aner ikke hvor jeg fikk vogn fra, hysterisk.
 
Hahahaha jeg måtte lese flere ganger.
Jeg mente hotell! Aner ikke hvor jeg fikk vogn fra, hysterisk.

Hahahaha;);) Vi bodde hos slektninger av samboeren, så har dessverre ikke noen hotelltips.
 
Var nettopp i London vi og. Kom igjen i går Hadde med "stor" Emmaljunga vogn og det funka helt fint. Hadde lest på forhånd at London var lite barnevogn/baby vennlig men d synest ikke jeg stemmte... de restaurangene vi var på hadde både stellemuligheter og babystoler Vi tok taxi de gangene vi hadde behov for transport og da var det bare å kjøre vogna rett inn i taxien... Nett som på en buss... Ellers gikk vi mye. Vi var der en langhelg så hadde med d vi trengte av mat til snuppa... Grøtpulver, smoothier, mme...
 
Væææ jeg må få bestilt flybilletter!
 
Jeg bestilte billetter i går.
Så hvis dere har noen gode tips, så kom gjerne med dem!
 
Back
Topp