Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også vært der mte men uten barnHvor gamle er ungene? Og når på året vil dere dra?
Jeg har ikke vært i London med barn, men har vært der ofte. Har tenkt å dra snart nå med barn. Jeg tenkte på Vitenskapsmuséet (bare Google science museum). Ligger nær hyde park (kensingtonsiden). Har masse som jeg tror vil passe små og store. Veldig interaktivt! Så har du jo Harry Potter studioet da, med diverse opplevelser.
Madame Tussauds?
Tower of London kan også være gøy for barn. Og kanskje litt småskummelt.
Syns jo ellers at hyde park e fantastisk om sommeren/våren [emoji4]
Ja det har vi lurt på å dra tilHarry potter world! [emoji3]
Det skal vi ogsåHenger meg på! Skal dit med 9-åringen neste uke og trenger tips! Hamleys skal vi vertfall innom!
Kommer an på hvor store ungene er, og når dere drar.
Mine var 6,5 og 4,5 år da vi var der, så Harry Potter World var ikke aktuelt.
Hamleys er jo alltid fantastisk, det er en super lekeplass i Kensington Park (Princess Diana Memorial), changing of the guards utenfor Buckingham Palace synes mine unger var morsomt. London Eye er et must, men husk å bestille billetter på forhånd, køene er enorme. Båttur på Themsen likte våre godt, samme med tur i røde dobbeltdekkere (de forsvinner vel snart). Også elsket de besøket på Rainforest Café, et spisested innredet som en regnskog med fosser og lydeffekter og dyr som rører på seg. Relativt dyrt, grei mat og mye underholdning. Vi gikk på Natural History Museum istedenfor Science museum fordi ungene var veldig inn i dinosaurer, men Science Museum er veldig hands-on og veldig bra.
Hvis dere skal dit om våren/sommeren så er Kew Garden fantastisk. Ligger 30 min unna central London, men enkelt å komme til. Er en hage med mye forskjellig. De har gangveier oppe i tretoppene, lekeplasser, og masse god plass å løpe på
I St James's Park har de foring av pelikaner.
Jeg så også på Rainforest cafe, forhåndsbestilte dere bord?