Lommepenger?

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Får barna deres lommepenger/ukelønn? Isåfall; hvor gamle er de, hvor mye gir dere og hva må de gjøre for å få det? :)

Lommepenger og lommepenger..... Min 5 åring må dekke på bordet, sette sitt eget i oppvaskmaskin og rydde rommet sitt hver onsdag. Dette er ting jeg forventer han skal gjøre uansett. Men han får en tier for syns skyld:)

Lommepenger og lommepenger..... Min 5 åring må dekke på bordet, sette sitt eget i oppvaskmaskin og rydde rommet sitt hver onsdag. Dette er ting jeg forventer han skal gjøre uansett. Men han får en tier for syns skyld:)
Så bra!!
Er så mange som freder barna sine for oppgaver hjemme bare fordi de er barn og skal få være barn liksom

Så bra!!
Er så mange som freder barna sine for oppgaver hjemme bare fordi de er barn og skal få være barn liksom

Det er desverre det.. Nå er min bare 5 uker da, men han må versågod lære seg å hjelpe til etterhvert når han blir eldre :)
Barn har bare godt av å lære å ta ansvar og hjelpe til :)

Vi har visst fått en kommunist: Hun gjør det hun klarer og har tid til, og får det hun trenger etter hvert. Penger motiverer henne ikke, så da gidder vi ikke knytte dem til arbeid.

Back
Topp