.Lolla.!

ORIGINAL: LilleTiger

Huff, det går helt kaldt gjennom meg når jeg leser det du skriver.....jeg skjønner på en måte at du ikke tenker på det hele tiden/forskyver det - for det er jammen mye å ta innover seg!

Sign!
Stor klem til deg .Lolla.!

ORIGINAL: Marie91

ORIGINAL: LilleTiger

Huff, det går helt kaldt gjennom meg når jeg leser det du skriver.....jeg skjønner på en måte at du ikke tenker på det hele tiden/forskyver det - for det er jammen mye å ta innover seg!

Sign!
Stor klem til deg .Lolla.!

signerer<3

Høres rart ut. Trodde absolutt han hadde krav på oppholdstillatelse da! Jeg har selv en mann som er utenlandsk statsborger. Han er her på visumtypen som heter familieinnvandring, søker nå om permanent oppholdstillatelse. Han hadde da denne oppholdstillatelsen før Matilda ble født.

Men, når jeg leser om familieinnvandring på udi sine sider nå, så mener jeg at nettopp deres tilfelle står som et av eksemplene på hvem som kan få familieinnvandring:

Barnet ditt har norsk statsborgerskap. Du må bo fast sammen med barnet og ha foreldreansvar for det. Hvis du er gift eller samboer med barnets andre forelder, skal du søke om familieinnvandring med ektefellen eller samboeren din, og ikke med barnet ditt.

http://www.udi.no/Sentrale-tema/Familieinnvandring/Hvem-kan-soke-familieinnvandring/#a

Hoff!!! Synes virkelig synd på dere. Vi har vært veldig heldige med UDI, men vet at de fleste ikke er så heldige som oss. Det er virkelig ikke rettferdig!

Er ikke annet å gjøre enn å ønske dere lykke til :) Håper dere får leve sammen som en familie, det fortjener dere... og ikke minst lillegutt :)

Back
Topp