LOL...busted...

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP

hørte på p4 i dag...
noe morsomt...

var snakk om kvinner som leste på mobilene til mennene hvis de hadde glemt de hjemme når de var på jobb.

og så var det en som gjorde dette for å se etter snusk.

men det hun kom frem til var at hun fant sitt eget nr der
lagret som guantanamo. (det fengselet vet dere)

så var de p4-lytterene som skulle skrive inn hva de kalte sine kjære...

løpende pengesluk var det en som hadde

og en hadde laget en gruppe på mobilen med diverse nr. den het UFF..
og i den gruppen var kona og kemneren

Hva betyr det??

ORIGINAL: EricaJenta

Hva betyr det??

er jo det beryktede fengselet....

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: EricaJenta

Hva betyr det??

er jo det beryktede fengselet....

ååå.. hahaha[:D]

Hahahahahaha!

haha! [8D]

dytte...

hørte det jeg også!!! KNALL!!! 

Hahaha..

Mannfolket her har sett på Home & Away sammen med meg på nettet...og har renamet meg til Battleship etter Morag...[8|][>:][8D] Så når jeg ringer sier telefonen *Ring...ring...Battleship...ring...ring* Og viser bilde av Morag [8|]

ORIGINAL: Kranglefanten

Hahaha..

Mannfolket her har sett på Home & Away sammen med meg på nettet...og har renamet meg til Battleship etter Morag...[8|][>:][8D] Så når jeg ringer sier telefonen *Ring...ring...Battleship...ring...ring* Og viser bilde av Morag [8|]

Samboer har lagret meg som Lillefix (fra Asterix og Obelix). Det gjorde han allerede førsteåret vi var sammen (vært sammen i snart 6 år nå), fordi han syntes jeg lignet på denne tegneseriefiguren[8D]

Nå skal eg komme med dagens blonde, eg va faktisk ikkje på sniking då, men skulle finna fram et nummer på mobilen til sambo mens han kjørte bil. Kjem til I, der ligge eg lagra som ICE! Så da klarte lira av meg: "Koffor i helvete har du lagra meg som Ice liksom????? Ka meine du med det???"

ICE var visst ein forkortelse for In Case of Emergency, har søkt på det på nettet etterpå, alle burde ha et sånt nr på mobilen så dei som kom til ei evt. ulykke ein var ivolvert i visste kven ein skulle ringa. ALDRI hørt om det før eg.....

utrolig bra.en kamerat av meg,kaller kjerringa si for "gnagsåret". [8D] jeg holdt på å knekke sammen første gangen jeg hørte han sa det.[:D]

Back
Topp