lokk!!

Gullungene 07 og 09

Forelsket i forumet
Nå er d så sykt lenge siden jeg har tenkt over saken, men når du kjøper et glass med maltekstrakt/barnemat, hvordan skal lokket på toppen være??? [8|]  husker ikke om du sku kunne lage klikkelyd på midten, eller om d var når den var åpnet første gang..........  [:-]

Når man åpner den første gang! Og da skal man også kunne klikke på lokket.. når den er åpnet altså!!

om det kommer sånn klikkelyd og du kan trykke ned bunnen har glasset vært åpnet..

skal ikke lage noen klikkelyd når du trykker det når det er nytt.

ORIGINAL: *MammaLykke*

Når man åpner den første gang! Og da skal man også kunne klikke på lokket.. når den er åpnet altså!!

hmmm, oki... blei sånn i stuss, for var nettop på butikken å kjøpte maltextrakt, og på den kan jeg klikke på toppen [&:][:o]

Ikke få angstanfall.
Pust rolig mens du kjører på butikken for å kjøpe et nytt.

ORIGINAL: Gullungene 07 og 09

hmmm, oki... blei sånn i stuss, for var nettop på butikken å kjøpte maltextrakt, og på den kan jeg klikke på toppen [&:][:o]

da har vakumet vært sluppet ut. Ville gått tilbake med det..

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: Gullungene 07 og 09

da har vakumet vært sluppet ut. Ville gått tilbake med det..

ja, jeg ringte nettop bort og forklarte d, så ska få komme innom igjen litt senere å bytte [:)] bor i en bygd, så de husket meg når jeg sa hva jeg kjøpte [8D]

ORIGINAL: Regan

Ikke få angstanfall.
Pust rolig mens du kjører på butikken for å kjøpe et nytt.

hehe.. ikke mye angst her.. Men glad jeg leverte sviskemosen i bhg, i stede for malten.... [8D]  ska bort å få byttet den senere [:)]

Back
Topp