Lokalbedøvelse, trygt?

Livianso

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Jeg sitter på nattvakt med pulserende stortå pga inngrodd negl. Jeg er såå lei dette problemet at jeg vurderer å ringe til alle private legeklinikker/sykehus for å få neglen fjernet koste hva det koste vil. Jeg er redd dette vil bare bli verre utover graviditeten når jeg får hovne bein i sommer osv... Tror dere det er trygt å Gjøre noe sånt nå eller bør jeg smøre meg med tålmodighet til babyen har kommet? Jeg er desperat :(

Jeg ville hørt med lege.

Er gjerne værre å få en evnt infeksjon? Jeg ville hørt med lege :)

Spør di som eventuelt gir bedøvelsen. Hvis di sier det går bra så få den vekk :/ det der er jo kjempe vondt å gå med :( god bedring til deg :)

Lokalbedøvelse er trygt. Har nettopp operert en fot, og det gjorde de i lokal. En lett narkose er heller ikke farlig, sa de, legene kan dette. Lykke til.

Huff, slet med det samme I mange år. Endte med å kutte vekk en kvart negl, helt ned til rota. Aldri Vært plaget etterpå:-) lokalbedøvelse skal Være trygt, men forhør deg med legen. Jeg måtte forresten på sykehuset for å få det gjort, da fastlegen gjorde vondt verre:-/

Jeg har hatt lokalbedøvelse i livmorhalsen flere ganger når jeg var gravid sist. Eneste var at de ville vente til jeg hadde passert 12 uker da (",) så er ganske sikker på at det skal være trygt. Få den bort, bare dumt med unødvendige vonter.

Jeg sitter på nattvakt med pulserende stortå pga inngrodd negl. Jeg er såå lei dette problemet at jeg vurderer å ringe til alle private legeklinikker/sykehus for å få neglen fjernet koste hva det koste vil. Jeg er redd dette vil bare bli verre utover graviditeten når jeg får hovne bein i sommer osv... Tror dere det er trygt å Gjøre noe sånt nå eller bør jeg smøre meg med tålmodighet til babyen har kommet? Jeg er desperat :(
Sniker litt fra desember :p
Men jeg har slitt med det samme problemet i flere år, og jeg går jevnlig til fotterapeut. Der bruker de ikke besøvelse og det finnes ikke vondt når de klipper bort neglen som sitter fast :) er gjort på 5 min :)

Back
Topp