lois lane!

• Trådstarter Trådstarter mb
  • Opprettet Opprettet
Du berre MÅTTE minna meg på da..... Skal skriva på ped oppgavo no, men da går tregt.

Slite max med matten i alle fall.

koss går da med deg då.

(og so vips, va da dialekt)

Jeg lå ganske bra an, men siste uken har det blitt så mye sykebesøk at jeg har helt ramla av lasset. Pappa fikk hjerteinnfarkt igjen så jeg har farta litt frem og tilbake til Bergen. Og på toppen skal eldstemann legges inn og ta lapraskopi den 13. Håper bare han er ute til den 15. ellers ryker matten. Men den ryker kanskje alikevel, sannsynlighet er noe dritt.

og de andre har jeg egentlig ikke tenkt så mye på.....er ferdig med refleksjons notatet heldigvis

Nei og nei, so mykje da har våre på deg i da sista då. Kjempe synd. Håpa da går grett med faren din. Og ikkje minst gutten din!!!!!

Eg vurdera å sjukemelda meg til matten, og ta den til høste igjen. Då har eg kun den å konsentrera meg om. Om ikkje må eg venta til jul, og da blir litt lenge synst eg.

Går nok fint med deg, so flink du e

Jeg har senket kravene litt i år, så jeg går for ståkarakter jeg, så kan jeg heller satse høyere til neste år. Men gleder meg litt til å komme igang med første også for da er vi liksom ferdig og kan ta ferie.

Tenk, at om akkuratt ein mnd, sitte me heima, lykkelig for at me e ferdig.

5.juni blir det pils og vin på terrassen. Selvfølgelig med minsten på fanget og røyken i kjeften.hehe

Hahahahaha. Du e ikkje åleina. Men ikkje med minsten på fanget. Han e blitt aaaaaalt for stor. Har nok sigarettmerke arr i nakken.........[8D][8D][8D]

men vin skal sprettast! DA e i alle fall sikkert. Må lada opp til revyen me skal ha 7 juni[:D]

Back
Topp