Logging av svangerskapet

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Logger dere svangerskapet i en fysisk bok for og ta vare på/gi til barnet? Hvilken har dere og er dere fornøyd?
 
Last edited:
Ja gjorde det sist og nå(er så takknemlig for at jeg har gjort det❤️). Sist gjorde jeg alt fra bunn og kjøpte en sort scrapbooking og lagde alt fra jeg tisset på første testen til svangerskapskontroller og alt med svangerskapet. Nå ha jeg kjøpt alfabetdyr og syntes denne virker bra, hvertfall for meg som liker å skrive og sette inn masse ekstra som alt fra svangerskapet også. Og ja jeg håper å gi det til barnet når det blir eldre. Så det blir fortsatt scrapbooking bare litt enklere enn sist.
 
Sist starta jeg en ny bulletjournal til gravid-ting. Tjukk bok, tanken var at den kunne følge kidden etter fødselen også.

Men ble bare fylt ut 6 sider i den eller no, når jeg ikke sov hadde jeg andre ting som foregikk. Har diverse oversikter i mine egne bulletjournals, da det funka bedre i praksis.

Blir nok det samme denne gangen, orker ikke gi meg selv dårlig samvittighet for enda en ting jeg "burde" gjøre.
 
Jeg har ikke fantasi og tålmodighet nok til sånt :hilarious: Liker og bare fylle inn og pynte litt :)
Skjønner, hver sin smak. Elsker hobbyting og være kreativ jeg så jeg elsker å ha litt sånt å gjøre mens jeg er gravid
 
Har ikke gjort det hittil, men kanskje jeg vil gjøre det. Gjorde det sist. Hadde Gravidjournalen og er fornøyd med innholdet i den. :)
 
Skulle ønske jeg orket det. Liker å holde på med kreative ting, men ikke hvis jeg føler at jeg MÅ :)
 
Takk for påminnelsen! Bestilte gravidjournalen (lenke nummer to) nå nettopp. Gleder meg til å notere og ta bilder med polaroidkameraet ❤️
 
Har egentlig bare brukt disse "da jeg var liten" bøkene. Der er logger jeg bare dato for UL, positiv test, spark og sånne småting. Har limt inn bilder av magen og ul og har egentlig vært fornøyd med det. Men jeg er svært lite kreativ og den boka holder i massevis for meg. Håper de har samme som jeg hadde til mine 2 jenter , men det er noen år siden, så sjansen er vel liten :)
 
Jeg synes det var gøy sist. Synes det er litt ork nå, men er veldig på at jeg vil gjøre det likt til begge :)
Jeg bestilte meg faktisk en av bøkene nå i stad.. ;) Fant ut at det kan være hyggelig å dokumentere første spark, fin måte å ta vare på ul bilder o.l :)
 
Jeg har tenkt å bestille gravidjournalen, men venter til etter uke 12. For sikkerhetsskyld. Foreløpig logger jeg svangerskapet i Glow Nurture appen.
 
Back
Topp