LOFOTEN!!!?!

BeateH

Glad i forumet
Hei alle sammen!

Lurer bare på om det er flere fra lofoten her.......om dere vil gi dere til kjenne..
Hadde vær morro..

Hei på deg! Er halvt lofoting jeg! Har bodd i Svolvær for noen år siden, men nå bor jeg hjemme i Narvik igjen..æsj..[:'(] Liker Svolvær jeg....

Ja det er flott her..... Svolvær begynner å bli litt av en "storby" nå som vi har fått Amfi senter, og kondomeri attpåtil..
Morro at det blir mer liv å røre..

Hehe, kondomeri og greier ja..[:D] Ikkje dårlig bære d..[;)] Hadde så lyst å ta meg en lofot-tur i romjula, men det ser dårlig ut! Er du gammel du da?[:)]

Ja du må ikke snakke.. Kom for bare et par uker siden.. Har faktisk ennå ikke vært å sett der, men må vel snart.
Jeg er 30...fyller 31 i februar..
Har du familie her nå da?

Ja må vell ta seg en tur å kjike litt[;)] Ja, har farmor og tante i svolvær.. også har vi hytte uti Brenna.. Liker meg godt der om sommeren når det er fint vær[:)]

*Vinke vinke, svolværing her*

Er opprinnelig fra lofoten jeg da.. har bodd her på sortland i snart 12 år da.. men er ofte hjemme.. må ha sjølufta[8D]
steike være!!! kor de har fått kondomeri hænne??.. på amfien?.

Halvt Lofoting her! Med mesteparten av slekta på en liiiten plass en halvtime fra Svolvær.. [;)]

hmmm.. kan du ikke si hva plassen heter da??[8D]

Nei, den er så liten at jungeltelegrafen regjerer STORT der! Kan være noen som kjenner noen, som kjenner noen vet du.. hihi![;)]

hehe, jo kjenner til det ja.. var vel hovedsaklig derfor jeg flyttet fra der jeg bodde.. var også bare en liten halvtime fra svolvær[;)]

Ååhh? Hvor var/er DU fra da?? [;)][:D]

ikke lange veien fra vestpollen... sann strakt utover kan du si... [>:]

Hihi! Joo, det vet jeg GODT hvor er! [:D]

hehe, syns nesten synd på de som vet om plassen jeg.. lol

ORIGINAL: Jandia

*Vinke vinke, svolværing her*

Svolværing?? Hvem er du da ??[:D]

OI......har dere hytte i Brenna.... Har bodd "der ute" (gravermark) i ca 11 år, hvorav ett i Brenna..

Hei hei Jandia... Koselig.. Har du bodd lenge i Oslo da? Hvor gammel er du?

Jøsses ja.. Fint i Brenna.. Elsker Brenna[;)] Så stille og rolig oppå marka[:)]

Back
Topp