Loette og mensen

Nesly

Juni 12s friske pust
Lurer på om hvordan mensen er hos dere som bruker Loette p-piller?

Begynte på Loette og er nå på slutten av det første brettet.. I går var jeg på den fjerde av de hvite pillene og fikk en liten slags "blødning" (nesten så lite at det ikke var vits å bruke bind). I dag var det også bittelitt, men så og si ingenting.. Kan det virkelig hende at det var mensen, thats it liksom? :)

Jeg blødde konstant, la på meg mye og hadde et akutt behov for å hoppe foran en buss. Funket ikke helt for meg de der :)

Jeg blødde konstant, la på meg mye og hadde et akutt behov for å hoppe foran en buss. Funket ikke helt for meg de der :)

Uff da! Det var kjipe bivirkninger.

Har ikke merket noen selv enda, men legen anbefalte disse til meg for jeg har vært plaget av STORE menstuasjonsblødninger.. Type blør gjennom de største binda og varer i syv dager.. Så hadde blitt overlykkelig om dette er min nye form for mensen.. :)

Da jeg gikk på Loette og ikke hoppet over mensen, så hadde jeg mindre blødninger enn uten pillene :) de hvite pillene er jo bare sukkerpiller :) varierer vel fra person til person, men jeg blødde passelig i to-tre dager også avtok det ganske mye i slutten :)
Men om du nettopp har startet kan det være noe med det også tror jeg :p jeg hoppet som regel rett på nytt brett jeg, orket ikke mensen :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Blør også MYE uten piller og det bedra seg betraktelig, så er nok det tror jeg ^^ blødde gjennom alt av bind og ob etter kort tid så var godt at den ikke bare varte i mindre enn 7 dager men at det også kom mindre da :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde helt normal blødning med dem. Startet å blø ca dag to på menspillene og var ferdig etter 5-6 dager, normal mengde. Gikk også helt fint dersom jeg hopper over blødningen en måned.

Jeg gikk på loette i maaange år, og funket kjempe fint på meg, fikk mensen hver mnd som kom akkuratt på dagen, eller tidlig dagen etter, til tross for PCOS :)
Føler du at de ikke funker på deg så snakk med legen din om nye :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Prøvde Loette nå i år etter fødselen,for var den legen anbefalte.Måtte slutte tvert etter noen måneder,
Fikk uregelmessige blødninger konstant og var bare surr.

Nå går jeg på Jasmin,som jeg gikk på flere år før jeg ble gravid.
Er kjempefornøyd der.
En bonus er at jeg blør mye mindre enn jeg gjorde for noen år siden og. :)

Back
Topp