LO uke 51/52

Merri24

Gift med forumet
Tema for denne uken blir sangen

Å jul med din glede

Å jul med din glede og barnlige lyst,
vi ønsker deg alle velkommen,
vi hilser deg alle med jublende røst
ti tusene ganger velkommen.

Vi klapper i hendene,
vi synger og vi ler,
så glad er vi, så glad er vi,
vi svinger oss i kretsen og neier,
og bukker.

Man skal ha med hele, eller bruddstykker av sangen i LO'en. Lykke til!!

Så fine therese og umulius. [:D] Jeg får ikke til noe denne gangen tror jeg... Har satt meg ned for å prøve flere ganger, men får det liksom ikke til... [:'(]

ORIGINAL: Kakebit

Så fine therese og umulius. [:D] Jeg får ikke til noe denne gangen tror jeg... Har satt meg ned for å prøve flere ganger, men får det liksom ikke til... [:'(]

nåja, va kje allverden eg klarte å snekre sammen eg heller, men men, bedre enn ingenting [8D]

Huff, jeg innså når jeg skulle prøve å lage selv at det var skikkelig vanskelig!! Sorry... Men her er mitt mer eller mindre mislykka bidrag.. Jaja, får håpe neste ukes vinner finner et litt festligere tema!

Men en anna ting - det skal vel lags avstemming på onsdag? Jeg kommer ikke til å være så mye på nett på julaften..

ORIGINAL: Merri24

Huff, jeg innså når jeg skulle prøve å lage selv at det var skikkelig vanskelig!! Sorry... Men her er mitt mer eller mindre mislykka bidrag.. Jaja, får håpe neste ukes vinner finner et litt festligere tema!

Men en anna ting - det skal vel lags avstemming på onsdag? Jeg kommer ikke til å være så mye på nett på julaften..

Bare gøy med utfordring da. [:D] Bare jeg som ikke får helt til... [;)]

Kan jo bare si at den som er pålogga - og husker det, kan fikse avstemmning på onsdag kveld - torsdag morgen eller noe da. [:D]

ja var vanskelig denne,... fikk ikke til i det heletatt følte jeg ,men ,måtte bare poste den og ikke tenke noe mer på det... [:D][:D] Men dere andre klarte det jo veldig bra synes jeg !!!

Back
Topp