LO fra meg...

Kaoleena

Elsker forumet
Her er mitt første virkelig forsøk på en LO... Har scrappet noe for snart to år siden, men det ser helt patetisk ut...[&:] Ris og ros mottas med takk. Helt oppe til venstre skal jeg skrive følgende:

I det en ny baby blir født,
er det som å pakke opp
en presang dere har
vært nysgjerrige på i
nesten et år - og så finne
at den inneholder noe mye
mer spennende, mer velskapt,
mer fantastisk enn dere noen
gang hadde drømt om.

Jeg ser bare ett rødt kryss [&:] 
Men teksten er nydelig [:)]

ORIGINAL: FjerneErna

Jeg ser bare ett rødt kryss [&:] 
Men teksten er nydelig [:)]

Merkelig... Jeg får opp bildet på 2 forskjellige PCer selv...[&:] Er det noen andre som ikke ser bildet??

Jeg får opp bilde[:)]
Den var kjempe fin[:D]

quote:

ORIGINAL: ~sam~

Kjempefin[:)]
Flott plassering av bilder og elementer og teksten var helt nydelig![:)] Skrevet det selv?

Nei, så flink er jeg nok ikke... Fant teksten på scrapping.no

Tusen takk for fine tilbakemeldinger[:)] Er ganske fornøyd med denne selv[8D]

Bronthion er forresten min manns nick...[8D] Klarte først å poste svar med hans nick...[&:]

ORIGINAL: Dina_

Jeg får opp bilde[:)]
Den var kjempe fin[:D]

Nydelig!!!! Hvis det er ditt første forsøk, så tror jeg jammen du blir superproff!! [:D] Mine er enda ikke så flotte, og jeg har holdt på en stund nå! Du er kjempeflink jo!

ORIGINAL: ~Pippi Lang Pupp~

Nydelig!!!! Hvis det er ditt første forsøk, så tror jeg jammen du blir superproff!! [:D] Mine er enda ikke så flotte, og jeg har holdt på en stund nå! Du er kjempeflink jo!

Tror jeg ikke noe på...[;)]

Har prøvd meg på scrapbooking for lenge siden, men det var før jeg egentlig hadde fatta konseptet helt...[8|] De LOene egner seg ikke for visning på dette forumet...[8D]

Nydelig![:D]

Tusen takk for alle fine ord[:)] Blir kjempeglad for å høre sånt... Var litt usikker på om jeg skulle tørre å legge den ut, det er så mange sinnsykt gode scrappere her på forumet...[;)] Verdsetter rosen svært høyt[:D]

Tenkte forresten å si at det ikke er meg på bildet...[8D] Det er jordmora som "tok imot" skatten min... Han ble tatt me keisersnitt, men det var hun som var ansvarlig jordmor... Det andre bildet er av far og sønn[:)]

Kjempe fin LO [:)]

Bare helt nydelig!!![:D]

kjempe fin.
ryddig og flott oppsett[;)]

Back
Topp