lmk88 sin lange vei til en spire

ORIGINAL: lmk88

Gir meg selv en liten puff.. Trist å ligge bak på tredje side[8D]

Hihi... Gir et puff jeg også [:)] Hva skjer om dagen?
 
Det skjer ikke mye om dagen... Minimalt med prøving grunnet mye ting..

Jeg har masse "dritt" oppunder haken[&o] Sliter litt med tanker om dagen.. Er noen kommentarer og noen ting som ikek blir sagt som provoserer meg.. Vet ikke hva jeg skal gjøre lengre.. Jeg blir mer og mer såret for hver dag som går, men jeg vil ikke såre de menneskene som det angår[:(]
 
ORIGINAL: lmk88

Det skjer ikke mye om dagen... Minimalt med prøving grunnet mye ting..

Jeg har masse "dritt" oppunder haken[&o] Sliter litt med tanker om dagen.. Er noen kommentarer og noen ting som ikek blir sagt som provoserer meg.. Vet ikke hva jeg skal gjøre lengre.. Jeg blir mer og mer såret for hver dag som går, men jeg vil ikke såre de menneskene som det angår[:(]

Usj, ikke noe allright å ha det sånn Nei, det er ikke alltid like lett å være prøver samtidig som man har mange andre ting å tenke på
 
Jeg har en pappa som leker "pappa"[:(] Blir trykka mer og mer ned for hver gang han åpner munnen.. Derav min facebook-staus i kveld.. Skjønner ikke hvordan det er mulig å behandla barna sine slikt...
 
ORIGINAL: lmk88

Jeg har en pappa som leker "pappa"[:(] Blir trykka mer og mer ned for hver gang han åpner munnen.. Derav min facebook-staus i kveld.. Skjønner ikke hvordan det er mulig å behandla barna sine slikt...


Det er vanskelig med foreldere som ikke er som de "burde"...[:(]

Sender over en klem jeg!
 
Han har ikke hatt sine bein innafor døra mi.. Jeg har bodd her i fire år.. Mens hos mine andre søstre er han hvertfall en gang i uka[:(]
 
Jeg har bare fått svar på min ene test.. Siden jeg ikke får noe svar på den andre, så tolker jeg det positivt..
Sambo får ikke levert sin prøve på en god stund.. Men prøver ikke så iherdig heller.. Nå tar vi ting som det kommer..
Ønsket etter ett barn er stort, men jeg er ung... Så har god tid..[:)]
 
Hei Imk [:)] Håper du har det bra! Og at du har en fin Romjul.
Krysser fingre og tær for at du snart har noe lurt i magen din! klem
 
Her skjer det svært lite om dagen.. Tenkte å sette inn ett par støt denne pp.. El lusker rundt hjørnet tipper jeg på [;)]
 
Tror ikm er om to dager sånn ca.. Spennende om tr-kvisene kommer i morgen som de pleier..
Krysse fingrene for meg nå jenter [;)]
 
ORIGINAL: lmk88

Tror ikm er om to dager sånn ca.. Spennende om tr-kvisene kommer i morgen som de pleier..
Krysse fingrene for meg nå jenter [;)]


jeg krysser alt jeg har[:)] sender litt babystøv[:)] hvordan liger det ann?
 
ORIGINAL: emiliemor

ORIGINAL: lmk88

Tror ikm er om to dager sånn ca.. Spennende om tr-kvisene kommer i morgen som de pleier..
Krysse fingrene for meg nå jenter [;)]


jeg krysser alt jeg har[:)] sender litt babystøv[:)] hvordan liger det ann?


Tusen takk! [:D] Tror jeg er på dag 30 nå.. Så ikm er idag eller på tirsdag tipper jeg.. Litt forskjellig på mnd til mnd [8D]
 
Idag satt ei venninne på negler på meg.. Ble storfornøyd!!!!!!!1 Føler meg fjong [;)]
 
ORIGINAL: lmk88

Da var man på dag 32 [8|] uten tr

Testet da? [:)]
 
ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: lmk88

Da var man på dag 32 [8|] uten tr
 
hva er den lengste syklusen du har hatt?



32 faktisk.. Nå er jeg på dag 33 uten tr.. Hmm.. Kanskje ho kommer i løpet av dagen [8|] Og jeg har ikke tester hjemme så får ikke testet.. Venter ett par dager til tror jeg..
 
dag 34 nå og fortsatt ikke noe tr.. Men spotter litt mer idag enn igår, og hatt litt fler symptomer på tr idag.. Så hvis tr ikke kommer i morra så blir jeg mer positiv [;)]
 
Back
Topp