l'm all alone...(paradise hotel)

Følger ikke med på det nei, så den første sesongen fra USA, men det begynner å bli et tiår siden nå ;)

Kunne ikke falle meg inn å se på det. 

Jeg har så få hjerneceller i utgangspunktet, så jeg bruker ikke tiden min på PH, i fare for å miste de resterende. Er slitsomt å sitte og dytte dem inn igjen, når de begår selvmord ved å prøve å hoppe fra ørekanten

Det er vel noe av det siste jeg kunne tenkt meg å følge med på. Ut ifra hva jeg har hørt og sett på reklame er det fullstendig talentløst. 

du er ikke alene, hehe

Det ser jeg ikke på nei. Har vel sett 10 minutter eller noe når det har stått tilfeldig på :p

Har ikke sett på denne gangen. Har ikke hatt plan om det de tidligere sesongene heller, men av en eller annen grunn blir jeg sittende å se på når det står på. Jeg kjenner at jeg fasineres over at deltagerne er villige til å fremstilles sånn på tv :P

Også er det om å gjøre å få meg seg noen tips til hva jeg må sørge for at snuppene mine må få med seg av lærdom hjemmefra, så de aldri melder seg på noe sånt!!!

Godt å se vi er flere som ikke følger med på det..Aldri orka å se en hel episode av det engang og kan ikke fatte å fostår de som syns det er underholdning og faktisk bruker tid på å få det med seg..men dette er jo mine egne synspunkt da..

Mamacita79 skrev:
Det er vel noe av det siste jeg kunne tenkt meg å følge med på. Ut ifra hva jeg har hørt og sett på reklame er det fullstendig talentløst. 

Back
Topp