LizRachel sin dagbok

[emoji33][emoji24]Ååå nei så triste nyheter! [emoji24] så forferdelig å tenke på og å måtte gå gjennom for dere![emoji173]️[emoji173]️
 
Tusen takk alle sammen :Heartred

Det har vært noen forferdelig vonde timer, og det blir en tøff tid fremover.
Hun er alt i gang med cellegift, og skal gå på dette i mange måneder fremover før det evt. blir vurdert operasjon. Dessverre har det kommet spredning og hun er på stadie 4 nå....så det ser ikke så bra ut :(
Lille i magen får nok ikke bli kjent med tanten sin og det er så altfor vondt å tenke på. Jeg ber om ett mirakel, vær så snill og la søsteren min bli frisk

Åhh... da var det jo en del verre enn det først virket... :oops: beklager mitt flåsete innlegg over her ❤️

Dette er jo helt grusomt! Sender deg styrkeklemmer og gode tanker ❤️
 
Åhh... da var det jo en del verre enn det først virket... :oops: beklager mitt flåsete innlegg over her [emoji173]️

Dette er jo helt grusomt! Sender deg styrkeklemmer og gode tanker [emoji173]️

Det må du ikke kjenne noe på vennen [emoji173] Jeg prøver selv å si til meg selv at dette skal gå bra. Så lenge behandlingene fortsetter er det håp [emoji173]
 
Det må du ikke kjenne noe på vennen [emoji173] Jeg prøver selv å si til meg selv at dette skal gå bra. Så lenge behandlingene fortsetter er det håp [emoji173]

Det har du helt rett i ❤️ Hold på det håpet!
Og du, hvis du trenger å blåse ut litt, så er jeg her for deg! ❤️
 
Så utrolig trist å lese :( vanskelig å vite hva jeg skal skrive... Sender deg en stor klem og håper at det kan kureres [emoji173]
 
Takk gode dere [emoji173]
Godt å kunne komme inn her å blåse ut litt. Dere er så fine alle sammen [emoji8]
 
Huff, kroppen tålte dårlig dagen i går. Er helt utslitt i dag og har også blitt veldig uvel til tider. Aner ikke om det er blodtrykket eller blodsukkeret, men har hatt episoder hvor jeg har blitt kvalm, andpusten, svimmel samt uvel i brystet. Veldig ubehagelig. Ble heldigvis bedre etter litt hvile og inntak av vann og sjokolade [emoji28] Skulle nok ikke ha gått på jobb i dag nei. Rart hvordan livet plutselig blir snudd opp ned
 
Men den beskjeden du fikk i går så er det ikke så rart at du får en reaksjon i kroppen :Heartred Goooood Klem :Heartred
 
Huff, kroppen tålte dårlig dagen i går. Er helt utslitt i dag og har også blitt veldig uvel til tider. Aner ikke om det er blodtrykket eller blodsukkeret, men har hatt episoder hvor jeg har blitt kvalm, andpusten, svimmel samt uvel i brystet. Veldig ubehagelig. Ble heldigvis bedre etter litt hvile og inntak av vann og sjokolade [emoji28] Skulle nok ikke ha gått på jobb i dag nei. Rart hvordan livet plutselig blir snudd opp ned

Stress som kommer fra emosjonell påkjenning er minst like utmattende som fysiske anstrengelser, og da er det ikke rart at kroppen sier i fra når den i tillegg jobber hardt med å lage en liten baby <3
Ta vare på deg selv og hvil deg når du kan <3

Klem <3
 
Men den beskjeden du fikk i går så er det ikke så rart at du får en reaksjon i kroppen [emoji813]red Goooood Klem [emoji813]red
Takk Andunge [emoji173]
Det gikk heldigvis over og jeg føler meg mye bedre nå. Sliten, men bedre
 
Stress som kommer fra emosjonell påkjenning er minst like utmattende som fysiske anstrengelser, og da er det ikke rart at kroppen sier i fra når den i tillegg jobber hardt med å lage en liten baby <3
Ta vare på deg selv og hvil deg når du kan <3

Klem <3
Takk vennen [emoji173]
Blir å ligge rett ut på sofaen i kveld ja, har ingen planer om å bevege meg så altfor mye nei [emoji28]
 
Åh! Hjertet mitt brast med deg nå, Liz! For en grusom beskjed å få. jeg håper i det lengste med dere, at behandlingen kan gi resultater som gir dere mer tid sammen❤️ Sender deg en stor klem!
 
Åh! Hjertet mitt brast med deg nå, Liz! For en grusom beskjed å få. jeg håper i det lengste med dere, at behandlingen kan gi resultater som gir dere mer tid sammen[emoji173]️ Sender deg en stor klem!
Takk Mator [emoji173]
Det har vært noen tunge dager, men håper i det lengste at behandlingen kan gjøre underverker. Søsteren min er knalltøff og har tatt rotta på livmorhalskreft tidligere. Bare så vondt at hun har fått alt.
 
Dagene har gått greit etter sjokk beskjeden på torsdag. Har snakket mye med søsteren min og hun er ved godt mot. Hun er i full jobb, selv med cellegift behandlingen hun gjennomgår. Hun er så utrolig sterk og tøff.
Hun gjorde meg også oppmerksom på at jeg selv må få testet meg. Veldig skremmende, selv om hun har testet at det ikke er arvelig.
Tenkte å ta opp alle disse bekymringene med jordmor den 14ende. Vet ikke om hun kan henvise meg videre, men får uansett luftet tankene mine.

Har noen utfordrende tider fremover. Familien min er ikke helt A4, så det blir opp til bror min og meg å fortelle mamma om hva som har skjedd. Hun og søsteren min har ikke verdens beste forhold. I tillegg bor søsteren min i USA, noe som ikke gjør saken enklere.
Så nå må vi passe godt på mamma som ikke har så godt hjerte, samt booke tur til USA. Blir litt svett av tanken [emoji28][emoji26]
Djises, lukter sykemelding lang vei av alt dette stresset [emoji17]
 
Dagene har gått greit etter sjokk beskjeden på torsdag. Har snakket mye med søsteren min og hun er ved godt mot. Hun er i full jobb, selv med cellegift behandlingen hun gjennomgår. Hun er så utrolig sterk og tøff.
Hun gjorde meg også oppmerksom på at jeg selv må få testet meg. Veldig skremmende, selv om hun har testet at det ikke er arvelig.
Tenkte å ta opp alle disse bekymringene med jordmor den 14ende. Vet ikke om hun kan henvise meg videre, men får uansett luftet tankene mine.

Har noen utfordrende tider fremover. Familien min er ikke helt A4, så det blir opp til bror min og meg å fortelle mamma om hva som har skjedd. Hun og søsteren min har ikke verdens beste forhold. I tillegg bor søsteren min i USA, noe som ikke gjør saken enklere.
Så nå må vi passe godt på mamma som ikke har så godt hjerte, samt booke tur til USA. Blir litt svett av tanken [emoji28][emoji26]
Djises, lukter sykemelding lang vei av alt dette stresset [emoji17]

#sjekkdeg har nesten aldri vært mer aktuelt!

Om ikke jordmor kan hjelpe med henvisning, så kan det godt hende hun er en god samtalepartner for å lufte tankene :)
Legen kan om ikke annet fikse sjekk av deg!

Må si jeg blir imponert av søsteren din! Både livmorhalskreft tidligere, og nå dette, med full jobb og behandling. Det er søren ikke for pyser :woot:

Må bare si, ta vare på deg selv oppi alt sammen! Det er ingen skam å trenge en SM, om så en gradert for å få tid og krefter til alt sammen ❤️
*Klemmepådeg*
 
#sjekkdeg har nesten aldri vært mer aktuelt!

Om ikke jordmor kan hjelpe med henvisning, så kan det godt hende hun er en god samtalepartner for å lufte tankene :)
Legen kan om ikke annet fikse sjekk av deg!

Må si jeg blir imponert av søsteren din! Både livmorhalskreft tidligere, og nå dette, med full jobb og behandling. Det er søren ikke for pyser :woot:

Må bare si, ta vare på deg selv oppi alt sammen! Det er ingen skam å trenge en SM, om så en gradert for å få tid og krefter til alt sammen [emoji173]️
*Klemmepådeg*

Takk gode du [emoji173]
#sjekkdeg fikk en helt ny mening nå ja.

Skal bli godt å få snakket med jordmor ja, luftet tankene litt.
Blir sikkert godt for samboer også, blitt mye på han også nå stakkar.
 
Hvordan går det med deg vennen? ❤️
 
Hvordan går det med deg vennen? [emoji173]️
Du er så god [emoji173]

Etter forholdene går det greit, men kjenner jeg er veldig sliten. Attpåtil prakker sjefen flere arbeidsoppgaver på meg, når hun vet hvordan ståa er... blir rett og slett litt irritert. Vil jo ikke sykemelde meg, men tenker mye på lille i magen som er 100% avhengig av meg. Skal bli veldig godt å snakke med jordmor neste uke.

Og du da, OUL i morgen!! Gleder meg sånn til update [emoji7][emoji4]
*masseklemmer*
 
Back
Topp