LizRachel sin dagbok

[emoji173][emoji173][emoji173]

Håper det løsner med den søvnen nå snart ja - slitsomt for alle sammen når det blir så lite soving [emoji42]

Har vært å handla inn havremelk og mandelmelk nå, så då var det bare å pakke vekk melk, smør og osten [emoji28] det positive er at denne type diett tvinger meg til å spise sunnere

Så godt å høre at det også er håp for at hun kan leke for seg selv [emoji16] Blir jo en smule kokko når jeg hele tiden må underholde.

Hvis du trenger tips om gode erstatninger for meieriprodukter så kan jeg kanskje hjelpe :) Flere smør som er melkefri/veganske f.eks.
 
Takk [emoji173]

Hun sov godt frem til hun var rundt 3 måneder, kanskje litt før den tid også. Så det har jo vart en stund.
Skal holde meg unna melk i 6 uker ja, slik at vi får sjekket om det har noen effekt eller ei. Hun har heldigvis ikke hatt kolikk.

Lurte på om jeg skulle starte med litt grønnsak/ fruktmos fremover...Men det vil kanskje gjøre vondt verre? Hun har fått litt svisker i dag så får se hvordan kvelden/ natten blir - begynner å bli litt desperat på søvn nå kjenner jeg [emoji28]
Det sies vel at de kan få litt magevondt når man begynner med fast føde, men det kan jo hende det går helt fint også :) Lykke til!
 
Herlig bilde og skjønn frøken.
håper det løser seg med søvnen
 
Det var vel da utviklingstrinn 4 var over at vi så stor forandring i selvstendighet ift lek. Dere er vel midt oppi det nå kanskje?

Tror ikke jeg kunne levd uten ost og smør :bag:

Heldigvis kun 1 uke igjen til utviklingstrinnet for denne gang er over. Men klarer liksom ikke se for meg at hun skal leke for seg selv i mer enn 10min [emoji848]

Jeg har funnet gode erstatninger for smør, så der klarer jeg meg fint. Er verre med osten [emoji38]
 
Hvis du trenger tips om gode erstatninger for meieriprodukter så kan jeg kanskje hjelpe :) Flere smør som er melkefri/veganske f.eks.
Smør har jeg heldigvis funnet gode erstatninger for. Er verre med ost, så om du har noen gode tips der tar jeg gjerne imot [emoji16]
 
Det sies vel at de kan få litt magevondt når man begynner med fast føde, men det kan jo hende det går helt fint også :) Lykke til!
Vi får prøve oss litt frem og se hvordan det går. Tenker som så at det ikke kan bli så mye verre enn hvordan det er nå [emoji28][emoji51]
 
Herlig bilde og skjønn frøken.
håper det løser seg med søvnen
Tusen takk[emoji173]
Krysser fingrene for at søvnen blir bedre etterhvert ja [emoji846]
 
Huff så slitsomt med søvnen! Husker det var helt forferdelig rundt 4 mnd mtp det å leke alene, kreve oppmerksomhet hele tiden og søvnen var helt BLÆ! Men det blir bedre. Men det var det værste hittil, for oss. Håper det løsner for dere, eller evt at melkefritt har effekt :)
Så godt at hunden og har roer seg litt :Heartred
 
Huff så slitsomt med søvnen! Husker det var helt forferdelig rundt 4 mnd mtp det å leke alene, kreve oppmerksomhet hele tiden og søvnen var helt BLÆ! Men det blir bedre. Men det var det værste hittil, for oss. Håper det løsner for dere, eller evt at melkefritt har effekt :)
Så godt at hunden og har roer seg litt [emoji813]red
Ja husker nå at dere også hadde det ganske slitsomt rundt samme alder. Godt å høre at det går over [emoji28][emoji12]

Hunden har blitt helt fantastisk rundt henne! Fatter ikke hva som skjedde, men plutselig så slutta han bare helt med den sjalusien sin. Det bedret seg voldsomt nå når frøkna har blitt mer aktiv. Akkurat som om han endelig forstår at hun er en liten mini person [emoji28]
 
Ja husker nå at dere også hadde det ganske slitsomt rundt samme alder. Godt å høre at det går over [emoji28][emoji12]

Hunden har blitt helt fantastisk rundt henne! Fatter ikke hva som skjedde, men plutselig så slutta han bare helt med den sjalusien sin. Det bedret seg voldsomt nå når frøkna har blitt mer aktiv. Akkurat som om han endelig forstår at hun er en liten mini person [emoji28]
Ja, så får håpe det blir bedre for dere og!

Åh så bra. Greit nok at "søskna" kan knote litt i starten men fint når det går seg til :hilarious:
 
Gratulerer med dagen ☆
Håper alt står bra til! Det er vel ganske fantastisk å ha bursdag samtidig som man endelig er blitt mamma :Heartred Nyt dagen!
 
Smør har jeg heldigvis funnet gode erstatninger for. Er verre med ost, så om du har noen gode tips der tar jeg gjerne imot [emoji16]

Har nettopp laget meg toast av melkefri ost. Wilmersburger og Jeezly er gode merker, syns jeg :)
 
Gratulerer med dagen;) Håper du har en fin dag;)
 
Næmmen, har du bursdag?
Hurra og gratulerer! :D
 
Gratulerer med dagen ☆
Håper alt står bra til! Det er vel ganske fantastisk å ha bursdag samtidig som man endelig er blitt mamma [emoji813]red Nyt dagen!
Tusen takk [emoji173] ganske fantastisk å ha bursdag og endelig som mamma ja [emoji173]
 
Har nettopp laget meg toast av melkefri ost. Wilmersburger og Jeezly er gode merker, syns jeg :)
Åhhhhh, toast!!! Det skal jeg jaggu lage meg nå til helga [emoji1] takk for tipset!
 
Åhhhhh, toast!!! Det skal jeg jaggu lage meg nå til helga [emoji1] takk for tipset!

Fikk dilla i svangerskapet og måtte kjøpe meg toastjern, haha. Osten smelter, og det er ikke typisk for melkefri ost :p Bare hyggelig å dele litt matglede:)
 
Back
Topp