Livstegn

• Trådstarter Trådstarter EmilyTheStrange
  • Opprettet Opprettet
E

EmilyTheStrange

Guest
I går kveld fikk mannen og kjenne spark innenifra <3<3<3 hun hadde noen helt ekstreme spark igår.......fantastisk

Deilig! Det gleder vi oss masse til. 

Kjempe koselig! Heldige dere er!

Hver gang det ble aktiv inni magen min prøvde mannen å kjenne, men kjente ikke noe. Jeg håper inderlig at han får kjenne første spark i løpet av denne uken! Har ventet lenge nok nå! Hehe.. 

her ligger hun med beina og rumpe nedover(noen hun får fint slutte med etterhvert.....) og kanskje derfor de kjennes så godt på utsiden, er jo litt tynnere vegg der nede enn lengre oppe??

så gøy! jeg har kjent det utapå sjøl, men det er så sjelden det kjennes gjennom enda, så mannen har ikke fåt tkjenne.

Er fantastisk at de får kjenne det også nå !

Så moro :D 
Kjenner ganske godt bevegelser selv nå! Og i går kveld hadde jeg armen over magen, og plutselig sparka det skikkelig til, kjente det også i armen :D Jeg måtte bare le litt for meg selv der jeg satt.... Samboer jobber dessverre vekk i ukene, så han fikk ikke mulighet til å kjenne... men det var bare det ene sparket som var så voldsomt, så han hadde nok ikke kjent noe allikevel:P Håper lillemann øver seg litt mer på de sparka fremover, så kan samboer kanskje få kjenne til helga :D 

Så spennende. Har knapt kjent noen på innsiden sjøl, men så på ultralyden at det var masse aktivitet. Fikk nesten ikke tatt noe ordentlig bilde engang, så det kommer nok snart. Gleder meg til det, og imens gleder jeg meg med alle dere andre!

Så herlig! Og jeg er så misunnelig! Det må være deilig å kjenne at livet strutter der inne. Her er det stille og rolig, og jeg prøver å fortelle meg selv at det sikkert ikke er noe galt, men bekymrer meg likevel :-(

Jeg kjente ikke så godt sparkene når de var "på innsiden", men så plustelig kjente jeg tydelige spark på utsiden. Må ha vært litt uoppmerksom siden jeg ikke la så godt merke til sparkene som var på innsiden. Mannen har også kjent spark på utsiden :-)
Kjempe koselig :-)

Back
Topp