Livsstilsendring

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Noen som har klart dette og har noen gode tips? Har 30 kg som skal bort, og motivasjonen er egentlig på topp, men likevel kommer jeg liksom ikke ordentlig i gang. Jeg er altfor glad i karbohydrater og sjokolade, kosthold blir min absolutt største utfordring.

Vil gjerne skravle litt med noen som har vært gjennom dette som kanskje kan komme med litt råd, eller noen som er i samme situasjon.

Har klart det. Men vart gravid og "glømte" dei nye vanene. Så la på meg mykje. Men er på god veg tilbake no etter fødsel :) gjekk på vektklubb.no sist. Denne gangen gadd e ikkje melde meg inn der, men følger samme opplegg som sist. Litt mindre porsjoner, og litt mindre kosemat, ellers et eg ganske likt som før. Mykje meir aktiv no då, trilleturer er gull :)

Eurodiet funker fantastisk bra!!! Jeg gikk ned 30 kg på ett halvår . Naboen gikk ned fra 160 til 100 kg.. God og enkel diett. Jeg skal tilbake så fort jeg har født

Jeg holder på med det nå. Det har vært hardt de siste par ukene, og jeg blir ikke overrasket om jeg går litt opp igjen nå. Mye stress og lite søvn for tiden. Det er drepen for vektreduksjon. Du må sove nok, og du må stresse ned. Og du må være bevisst det du gjør. Det verste du kan gjøre er å spise og ikke tenke. Tenk over hva du spiser, smak, tekstur, mengde. Hvordan tygger du, hvor fort spiser du? Er maten bra for deg, eller vil den sette deg tilbake? Trenger du mer mat? Eller er du kanskje mett nok? Ikke spis til du er mett, spis til du ikke er sulten lenger. Sett godteskåla lenger borte på bordet, slik at du må jobbe litt for å få tak i godteriet. Da blir du mer bevisst på at du spiser, framfor om du sitter med godteriet i hendene.

Finn ut hvor mye kalorier du skal ha iløpet av en dag. Du trenger ikke kutte ut søtsaker, bare du klarer å begrense deg og holde deg innenfor dagsbehovet for kalorier. Personlig foretrekker jeg å holde meg unna, for jeg klarer ikke å begrense meg når jeg først får tak i noe godt.

Sett fram oppskjært frukt og grønnsaker. Det frister bedre enn hele frukter eller grønnsaker.

Ta gjerne kontakt, jeg er ikke så motivert for tiden og trenger en boost :-)

Back
Topp