Livredd!!

Tusen takk for gode ord søte deg[emoji173]️
Skulle bare ønske når man først har et positiv test så kan man regne med at det alltid går fint,men slik er det ikke :( mange bekymringer, og det helt for j.....!
Ja, dessverre så kommer bekymringer på løpende bånd med en positiv test. Spesielt om man har hatt en dårlig opplevelse ifra før[emoji53] Lettere sagt enn gjort å ikke bekymre seg.

57A9424C-6CC8-4460-8252-3CF01E72AE38.jpeg
Idag er jeg virkelig lei meg. Har brukt crinone i 3 dager nå og ser idag at tempen faller skikkelig. Dette må da være galt:(

Vis vedlegget 250269
Idag er jeg virkelig lei meg. Har brukt crinone i 3 dager nå og ser idag at tempen faller skikkelig. Dette må da være galt:(
Stakkars, får så vondt av deg[emoji173] Merker jo du er veldig bekymret[emoji53] Tror du ikke du burde legge bort tempingen? Virker som du bare blir enda mer bekymret av det!

Stakkars, får så vondt av deg[emoji173] Merker jo du er veldig bekymret[emoji53] Tror du ikke du burde legge bort tempingen? Virker som du bare blir enda mer bekymret av det!

God du er søte deg❤️Er veldig innstilt på at dette ikke går veien da jeg itillegg har masse vondt:( ligner ikke på den graviditeten som jeg hadde med lillegutt
Har TUL på tirsdag så er veldig forberedt på det:(

God du er søte deg[emoji173]️Er veldig innstilt på at dette ikke går veien da jeg itillegg har masse vondt:( ligner ikke på den graviditeten som jeg hadde med lillegutt
Har TUL på tirsdag så er veldig forberedt på det:(
Det er veldig normalt med mensenmurringer i førsten av graviditeten, kjære deg[emoji4] Og man kan lissom ikke sammenligne med en tidligere graviditet man har hatt, da de også er vidt forskjellige fra gang til gang. Håper TUL viser alt er som det skal og at du deretter kan føle roen senke seg og stresse ned[emoji173] Jeg sittet med hjertet selv i halsen ikveld og er dritnervøs for UL i morgen formiddag. Er redd og nervøs for hva hun kommer til å se og hvilken beskjed jeg får[emoji32] jeg kjenner ikke så mye i magen annet enn jeg er oppblåst.

Det er veldig normalt med mensenmurringer i førsten av graviditeten, kjære deg[emoji4] Og man kan lissom ikke sammenligne med en tidligere graviditet man har hatt, da de også er vidt forskjellige fra gang til gang. Håper TUL viser alt er som det skal og at du deretter kan føle roen senke seg og stresse ned[emoji173] Jeg sittet med hjertet selv i halsen ikveld og er dritnervøs for UL i morgen formiddag. Er redd og nervøs for hva hun kommer til å se og hvilken beskjed jeg får[emoji32] jeg kjenner ikke så mye i magen annet enn jeg er oppblåst.

Jeg er veldig tidlig,kun 5+3 på tirsdag,vet ikke hva de kan se på ul da,men blir sikkert målt hcg vil jeg tro.

Huff det må være helt fælt og måtte vente på noe slik. Har lest litt på innlegget ditt nå,krysser alt jeg har for at det ikke er exu❤️ Men syns hcg prøvesvaret ditt var tilfredsstillende for å være 14 dpo:) og det at du ikke har smerter er også kjempe flott. Håper vi begge får gode tilbakemelding på TUL,krysser alt som kan krysses❤️ Vi er like langt også:joyful:

Jeg er veldig tidlig,kun 5+3 på tirsdag,vet ikke hva de kan se på ul da,men blir sikkert målt hcg vil jeg tro.

Huff det må være helt fælt og måtte vente på noe slik. Har lest litt på innlegget ditt nå,krysser alt jeg har for at det ikke er exu[emoji173]️ Men syns hcg prøvesvaret ditt var tilfredsstillende for å være 14 dpo:) og det at du ikke har smerter er også kjempe flott. Håper vi begge får gode tilbakemelding på TUL,krysser alt som kan krysses[emoji173]️ Vi er like langt også:joyful:
Vi er akkurat like langt,tror jeg? Jeg er 5+1 idag[emoji4] Vet ikke hva de kan se? Kanskje plommesekken? De tar nok hcg måling av deg ved en blodprøvetaking.
Har vært tøffe dager siden tirsdag[emoji53] Og det å ikke vite noe helt sikkert er nervepirrende og skummelt. Så i morgen er jeg da 5+2 når jeg skal ha UL, får da håpe jeg blir klokere. Blodprøven ble tatt 17 dpo og viste 436. Er ikke lavt, men aldri målt hcg før i graviditene, så vet ikke!? Håper vi begge får se to små "nurk"[emoji173]

Vi er akkurat like langt,tror jeg? Jeg er 5+1 idag[emoji4] Vet ikke hva de kan se? Kanskje plommesekken? De tar nok hcg måling av deg ved en blodprøvetaking.
Har vært tøffe dager siden tirsdag[emoji53] Og det å ikke vite noe helt sikkert er nervepirrende og skummelt. Så i morgen er jeg da 5+2 når jeg skal ha UL, får da håpe jeg blir klokere. Blodprøven ble tatt 17 dpo og viste 436. Er ikke lavt, men aldri målt hcg før i graviditene, så vet ikke!? Håper vi begge får se to små "nurk"[emoji173]

Jeg syns tallet er absolutt innenfor( veldig fin verdi). Jobber på lab så tar mange slike prøver :) hadde jeg ikke vært i permisjon nå hadde jeg nok tatt blodprøve av meg selv da:joyful:

Jeg er selv 5+1:) hvis dette går veien blir termin 27.nov❤️
Når er timen din imorgen? Håper og krysser alt jeg kan for at du får en fin opplevelse imorgen og god nyhet❤️

Jeg syns tallet er absolutt innenfor( veldig fin verdi). Jobber på lab så tar mange slike prøver :) hadde jeg ikke vært i permisjon nå hadde jeg nok tatt blodprøve av meg selv da:joyful:

Jeg er selv 5+1:) hvis dette går veien blir termin 27.nov[emoji173]️
Når er timen din imorgen? Håper og krysser alt jeg kan for at du får en fin opplevelse imorgen og god nyhet[emoji173]️
Nei, så moro[emoji4] [emoji7] Da har vi termin samme dag og akkurat like langt på vei[emoji119] [emoji173] Er det det altså? Haha, synes jeg ser deg ta din egen blodprøve[emoji85] Håper TUL viser at alt er som det skal med din lille spire og at du da endelig kan slappe av[emoji4] [emoji173] Jeg har time i morgen kl.09.50. Er mildt sagt nervøs... redd for jeg skal bryte sammen inne hos gynekologen om jeg får dårlige nyheter. Og hva som evt da skjer. Om jeg blir sendt rett til sykehuset eller om de vil avvente å se...

Nei, så moro[emoji4] [emoji7] Da har vi termin samme dag og akkurat like langt på vei[emoji119] [emoji173] Er det det altså? Haha, synes jeg ser deg ta din egen blodprøve[emoji85] Håper TUL viser at alt er som det skal med din lille spire og at du da endelig kan slappe av[emoji4] [emoji173] Jeg har time i morgen kl.09.50. Er mildt sagt nervøs... redd for jeg skal bryte sammen inne hos gynekologen om jeg får dårlige nyheter. Og hva som evt da skjer. Om jeg blir sendt rett til sykehuset eller om de vil avvente å se...

Jaaa så moro❤️Håper det går bra med begge ‘nurk’ så vi kan følge hverandre gjennom graviditeten:)

Haha det ser veeeeldig uproff ut når jeg tar prøver på meg selv:hilarious:og litt søl må man tåle:joyful:

Huff jeg skjønner veldig godt, vi krysser fingrene for gode nyheter men om det skulle være dårlig nyhet så er det helt forståelig at du blir lei deg og bryter sammen❤️

Vil tro de vil måle hcg prøver igjen før de avgjøre noe vel? Kanskje det er fremdeles tidlig å se noe imorgen? Hva sa Gyn den dagen han mistenker exu siden han satt opp timen så tidlig? Hva forventer han å se så tidlig hvis alt er fint?

Jaaa så moro[emoji173]️Håper det går bra med begge ‘nurk’ så vi kan følge hverandre gjennom graviditeten:)

Haha det ser veeeeldig uproff ut når jeg tar prøver på meg selv:hilarious:og litt søl må man tåle:joyful:

Huff jeg skjønner veldig godt, vi krysser fingrene for gode nyheter men om det skulle være dårlig nyhet så er det helt forståelig at du blir lei deg og bryter sammen[emoji173]️

Vil tro de vil måle hcg prøver igjen før de avgjøre noe vel? Kanskje det er fremdeles tidlig å se noe imorgen? Hva sa Gyn den dagen han mistenker exu siden han satt opp timen så tidlig? Hva forventer han å se så tidlig hvis alt er fint?
Fikk litt murringer nå, så kanskje kroppen som prøver å ordne opp selv. Er lite optimistisk og redd det nok er en exu. Blir meget overrasket hvis jeg ser en spire på rett plass i morgen[emoji53]

Uansett håper jeg du beholder spiren på plass de neste 8 mnd. Har en god følelse for din del[emoji173] [emoji173] [emoji173] Så når du har vært på TUL så håper og tror jeg du finner roen, søte du[emoji173]

Har så nåleskrekk, så skulle jeg satt sprøyte på meg selv hadde jeg svimt av på flekken[emoji85] [emoji11] [emoji16]

Han så ingen plommesekk også så han det i livmoren min som han mente var en pseudosac(det heter det på engelsk) noe som opptrer i 10-20% av alle graviditeter utenfor livmoren. I 80% er livmoren tom.
Tror de tar en ny blodprøve i morgen, så vet jeg lissom ikke mer om hav som evt skjer? Om jeg blir sendt rett på sykehus eller om de vil avvente!?

Fikk litt murringer nå, så kanskje kroppen som prøver å ordne opp selv. Er lite optimistisk og redd det nok er en exu. Blir meget overrasket hvis jeg ser en spire på rett plass i morgen[emoji53]

Uansett håper jeg du beholder spiren på plass de neste 8 mnd. Har en god følelse for din del[emoji173] [emoji173] [emoji173] Så når du har vært på TUL så håper og tror jeg du finner roen, søte du[emoji173]

Har så nåleskrekk, så skulle jeg satt sprøyte på meg selv hadde jeg svimt av på flekken[emoji85] [emoji11] [emoji16]

Han så ingen plommesekk også så han det i livmoren min som han mente var en pseudosac(det heter det på engelsk) noe som opptrer i 10-20% av alle graviditeter utenfor livmoren. I 80% er livmoren tom.
Tror de tar en ny blodprøve i morgen, så vet jeg lissom ikke mer om hav som evt skjer? Om jeg blir sendt rett på sykehus eller om de vil avvente!?

Håper disse murringene er normale murringer i svangerskap og håper så inderlig at det er en spire de ser imorgen❤️

Huff det er så fælt og måtte vente på noe sånt. Håper virkelig du får gode nyheter og kan nyte påsken videre altså.
Man kan heller være forberedt på det verste og heller bli positivt overrasket over det.Det satser jeg på og håper for deg gode deg❤️

Hvis de tar ny blodprøve imorgen så må du nok vente på svar før de evt sende deg videre til sykehus vil jeg tro. De vil nok se stigningen før de evt gjør noe. Og dersom de ser at spire er på rett plass må de vel vente til alt er sikker før de gjør noe også tror jeg.

Ønsker deg masse lykke til imorgen. Venter spent på dine oppdateringer❤️

Hvordan går det med deg idag, snille gode du?[emoji8][emoji4][emoji173]

Heiii[emoji173]️ Vet ikke helt, er kjempe nervøs for timen imorgen,5+3.
Har vært og målt hcg og progesteron idag så nå er jeg veldig spent på ul imorgen.

Åååh så glad for at det gikk bra med deg[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Herregud så fortjent altså. Håper neste ul viser et bankende hjerte[emoji173]️
Får du svar på blodprøven i morgen?[emoji4] [emoji119] Jeg er SÅ spent på dine vegne[emoji173] Helt sikker på det kommer til å gå helt fint[emoji173] Ikke sikkert de ser plommesekken ennå, men de skal kunne se en svart liten runding i livmoren[emoji7] [emoji4] når har du time?

Får du svar på blodprøven i morgen?[emoji4] [emoji119] Jeg er SÅ spent på dine vegne[emoji173] Helt sikker på det kommer til å gå helt fint[emoji173] Ikke sikkert de ser plommesekken ennå, men de skal kunne se en svart liten runding i livmoren[emoji7] [emoji4] når har du time?

Hcg svar er 20347 og progesteron er 150,2.
Jeg håper inderlig at det går bra altså❤️

Timen er kl13:)

Når får du svar på dine prøver? Er så spent på dine vegne også:happy:

Hcg svar er 20347 og progesteron er 150,2.
Jeg håper inderlig at det går bra altså[emoji173]️

Timen er kl13:)

Når får du svar på dine prøver? Er så spent på dine vegne også:happy:
Det er jo en helt fabelaktig hcg nivå. Det var høyt[emoji119] [emoji119] [emoji119] Sikker på det går helt fint i morgen Jeg, søta[emoji173] [emoji173] [emoji2] [emoji11] venter i spenning på oppdatering[emoji16] Jeg skulle få svar på min hcg i morgen. Men ligger ikke så veldig høyt. Lå kun på 436 da jeg var 4+3. Med jentene var jeg mye mer kvalm og høyere hcg. Mindre med gutten. Men ikke målt før tidlig i graviditeten. Aldri vært bekymret, før denne gang.

Det er jo en helt fabelaktig hcg nivå. Det var høyt[emoji119] [emoji119] [emoji119] Sikker på det går helt fint i morgen Jeg, søta[emoji173] [emoji173] [emoji2] [emoji11] venter i spenning på oppdatering[emoji16] Jeg skulle få svar på min hcg i morgen. Men ligger ikke så veldig høyt. Lå kun på 436 da jeg var 4+3. Med jentene var jeg mye mer kvalm og høyere hcg. Mindre med gutten. Men ikke målt før tidlig i graviditeten. Aldri vært bekymret, før denne gang.

Tusen takk søte deg❤️
Jeg har ganske høy hcg i alle graviditetene. Håper dette blir bra imorgen. Gruer meg veldig men forventer ikke å se så mye så tidlig heller:)

Har du mye symptomer nå da?
Jeg har ingen symptomer annet enn trøtt. Har hatt hyperemesis i begge svangerskap,men veldig rart at jeg ikke kjenner noen ting denne gangen:confused:
Men skal absolutt ikke klage altså hvis det viser at jeg ikke har kvalme nå:happy:

Tusen takk søte deg[emoji173]️
Jeg har ganske høy hcg i alle graviditetene. Håper dette blir bra imorgen. Gruer meg veldig men forventer ikke å se så mye så tidlig heller:)

Har du mye symptomer nå da?
Jeg har ingen symptomer annet enn trøtt. Har hatt hyperemesis i begge svangerskap,men veldig rart at jeg ikke kjenner noen ting denne gangen:confused:
Men skal absolutt ikke klage altså hvis det viser at jeg ikke har kvalme nå:happy:
Det var et veldig høyt nivå, ja[emoji173] Er jo veldig betryggende det da i seg selv[emoji8] Hatt hyperemesis fra uke 6 med alle tre jeg også. Småkvalm fra og til, ømme og hovne bryster og promper hele tiden*flau*[emoji54] Tror absolutt ikke du har noe å grue deg til, kjære du[emoji173] Tror nok alt ser veldig bra ut på UL i morgen[emoji119] Æsj, kjenner redselen og usikkerheten sniker seg innpå meg igjen[emoji32]

Hvordan gikk det på TUL idag?[emoji173]

Back
Topp