Livredd!!

Vilsågjerne101

Elsker forumet
hei,
Dum som jeg er fortsetter jeg og tempe:confused: men siden igår og idag ser jeg tempen synker litt og litt!!
Det må jo være dårlig tegn?

Håper noen kan svare meg!

Hilsen en kjempe nervøs dame

Har hørt at det ikke er bra å tempe, og at man egentlig bare skal tempe etter EL og starten av en graviditet. Så slapp helt av du [emoji178] Det gjør deg bare bekymret.

Kan temperatur varierer under graviditet?
Desverre så kan jeg ikke gi deg noe svar på det. [emoji178] Har bare sett det er noen som bekymrer unødig med videre temping. Har sett at folk har kommentert at det ikke er bra å tempe videre etter evt. Mens dato. Kanskje noen andre her som har tempet kan gi deg mere svar [emoji178] Men jeg ville ikke bekymret meg ihvertfall.

Kan temperatur varierer under graviditet?

Temperatur varierer under graviditet, og det er derfor man egentlig ikke bør tempe mer etter positiv test, da man bare skaper unødvendig stress og bekymring som ikke er bra. Tempen din ser forresten helt fin ut :)

13C0CBAA-D5D3-48C8-8776-A87137B0C8F8.jpeg Tror ikke du bør bekymre deg. Mine temperaturer varierer veldig fra dag til dag ofte, så prøv å ikke tenk på det! Legger ved min graf :).

Jeg temper fremdeles! Er 5+5 idag :). Skulle vel egentlig slutte å tempe for en liten stund tilbake, men ble ikke noe av. Haha... fikk beskjed om at det var greit å tempe første trimester, men er forskjellige meninger om akkurat dette da det kan skape unødvendige bekymringer :)

Jeg temper fremdeles! Er 5+5 idag :). Skulle vel egentlig slutte å tempe for en liten stund tilbake, men ble ikke noe av. Haha... fikk beskjed om at det var greit å tempe første trimester, men er forskjellige meninger om akkurat dette da det kan skape unødvendige bekymringer :)

Tusen takk❤️Håper du har rett,har TUL neste uke så er veldig spent da:)

Legg bort sånne ting, senk skuldrene, pust og slapp av[emoji4] [emoji173] ikke fokuser på ting som kan gjøre en stresset, det går bra for de aller fleste her inne [emoji173]

Tusen takk for betryggende ord❤️ Håper jeg klarer å legge bort termometer,men er bare så vanskelig:(
Det må gå bra for de fleste her inne❤️

Det er flere som har enten tempet eller fulgt med på pulsen og blitt kjemperedde når det skjer endringer man normalt forbinder med mensen. Men kommet på UL og sett at alt er bra. Legg det bort. Kroppen går i en annen tilstand som gravid og temperaturforandringer kan skyldes hormoner og andre reaksjoner enn normalt.
Jeg har f eks vært kjempefrossen fra egget festa seg og begynner først tidvis å få varmetokter nå etter 14 uker

Det er flere som har enten tempet eller fulgt med på pulsen og blitt kjemperedde når det skjer endringer man normalt forbinder med mensen. Men kommet på UL og sett at alt er bra. Legg det bort. Kroppen går i en annen tilstand som gravid og temperaturforandringer kan skyldes hormoner og andre reaksjoner enn normalt.
Jeg har f eks vært kjempefrossen fra egget festa seg og begynner først tidvis å få varmetokter nå etter 14 uker

Åååh tusen takk for gode og betryggende ord❤️
Godt at det ikke er alle som føler seg varme ved graviditet,jeg er selv veldig frossen nå. Fryser hele tiden så tenkte kanskje der var dårlig tegn.
Sist svangerskap var jeg hele tiden varm.
Har fått resept på crinone så det skal jeg gå på frem til uke 12. Men vet heller ikke om det hjelper da jeg har fått positiv test?

Åååh tusen takk for gode og betryggende ord❤️
Godt at det ikke er alle som føler seg varme ved graviditet,jeg er selv veldig frossen nå. Fryser hele tiden så tenkte kanskje der var dårlig tegn.
Sist svangerskap var jeg hele tiden varm.
Har fått resept på crinone så det skal jeg gå på frem til uke 12. Men vet heller ikke om det hjelper da jeg har fått positiv test?
Mange som begynner på det først etter man har testet positivt. jeg begynte på prednisolon først når jeg var 4+1, også forebyggende siden jeg har mistet så mange ganger.
trappet ned progesteron fra tre til to ganger ved 10+1 og så fra to til en ved 11 uker og tok siste 11+6. Gikk ikke på Crinone. Det har ikke fungert for meg, prøvd det og før.

Frossen er for meg graviditetstegn, et av de tidlige. Uvant nå å faktisk ha mange timer om dagen hvor jeg koker istedet..

Mange som begynner på det først etter man har testet positivt. jeg begynte på prednisolon først når jeg var 4+1, også forebyggende siden jeg har mistet så mange ganger.
trappet ned progesteron fra tre til to ganger ved 10+1 og så fra to til en ved 11 uker og tok siste 11+6. Gikk ikke på Crinone. Det har ikke fungert for meg, prøvd det og før.

Frossen er for meg graviditetstegn, et av de tidlige. Uvant nå å faktisk ha mange timer om dagen hvor jeg koker istedet..

Så trist å høre at du har mistet mange ganger❤️

Helt supert at prednisolon funker for deg og at spire klorer seg fast nå❤️Gratulerer så mye:)

Tempet du? Og takk for at du kunne svare meg❤️ Har gått rundt i hele dag og vært nervøs. Fikk endelig sendt en melding til gynekolog og forklarte han situasjonen og dermed fikk crinone på resept :) har tatt første dosen og håper det blir bra.

Så trist å høre at du har mistet mange ganger❤️

Helt supert at prednisolon funker for deg og at spire klorer seg fast nå❤️Gratulerer så mye:)

Tempet du? Og takk for at du kunne svare meg❤️ Har gått rundt i hele dag og vært nervøs. Fikk endelig sendt en melding til gynekolog og forklarte han situasjonen og dermed fikk crinone på resept :) har tatt første dosen og håper det blir bra.
Har ikke tempet nei.
Bare sett rundt på forumet.
Aner ikke hva som har fungert egentlig, men totalen er ihvertfall at alt har gått bra hittil

Jeg er ikke ei "temper", men tror ikke man skal tempe i graviditeten[emoji4] Tror alt er helt som det skal være, snille du[emoji177][emoji173]

Jeg er ikke ei "temper", men tror ikke man skal tempe i graviditeten[emoji4] Tror alt er helt som det skal være, snille du[emoji177][emoji173]

Tusen takk for gode ord søte deg❤️
Skulle bare ønske når man først har et positiv test så kan man regne med at det alltid går fint,men slik er det ikke :( mange bekymringer, og det helt for j.....!

Back
Topp