Livredd

Softis

Forumet er livet
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Nå som det har gått opp for meg at jeg er gravid, så er jeg livredd for å miste igjen.
Gyn på sykehuset sa at det kom til å bli et følelseshelvete neste graviditet, og hun har rett.
Må løpe på do å sjekke i trusa etter blod hele tiden.
Skal bli godt å komme over uke 18, først da klarer jeg nok å nyte dette her.
Er selvfølgelig veldig glad også :-)

Ekstra spennende om det kommer blod i morgen, IKM :-)

Nå som det har gått opp for meg at jeg er gravid, så er jeg livredd for å miste igjen.
Gyn på sykehuset sa at det kom til å bli et følelseshelvete neste graviditet, og hun har rett.

Kjenner meg veldig igjen.. Er et nervevrak.. Men prøver å tenke positivt, selv om det ikke er lett..

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg også får plutselig en følelse av att nåå kommer det blod. Så er på do hele tiden for å sjekke. Veldig nærvepirrende. Blir tlf til gyn etter påske, og da blir det ul. Var veldig spent på ikm i går. Gikk fint. Nå er neste fredag neste trinn. Da er jeg 5+1 , så langt som jeg kom sist. Ekkelt. Vil ikke glede meg. Håper det går bra denne gangen. Lite metallsmak lenger. Men brystene er vonde enda. Men kjenner jeg blir urolig for att symptomene skaø forsvinne

Føler med deg. Redd hver gang jeg ikke kjenner noen symptom, løper på do for å sjekke..
Men prøver uansett å være positiv og glad for at jeg ble gravid igjen:)

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg også får plutselig en følelse av att nåå kommer det blod. Så er på do hele tiden for å sjekke. Veldig nærvepirrende. Blir tlf til gyn etter påske, og da blir det ul. Var veldig spent på ikm i går. Gikk fint. Nå er neste fredag neste trinn. Da er jeg 5+1 , så langt som jeg kom sist. Ekkelt. Vil ikke glede meg. Håper det går bra denne gangen. Lite metallsmak lenger. Men brystene er vonde enda. Men kjenner jeg blir urolig for att symptomene skaø forsvinne
Ja, jeg skal også ha ultralyd ganske kjapt!
Jeg deler det også opp etter å langt jeg har kommet(7,9 og 18) samt uke 12.
Skjønner hva du mener med symptomene!
Tvi tvi for oss :-)

Jeg er også livredd, hadde kjemisk sist og siden det er ivf så tar det ganske på fysisk og psykisk med et nytt forsøk om dette ikke går. Måtte vente noen dager med hcg prøve siden det er påske, så klarer ikke helt å nyte å ha fri, vil bare ha det hcg-resultatet :P

Jeg er også livredd, hadde kjemisk sist og siden det er ivf så tar det ganske på fysisk og psykisk med et nytt forsøk om dette ikke går. Måtte vente noen dager med hcg prøve siden det er påske, så klarer ikke helt å nyte å ha fri, vil bare ha det hcg-resultatet :p
Det skjønner jeg godt!

Jeg føler jeg mister nå og at jeg burde ha fått hormonstøtte eller noe annet av legen. Men jeg får ikke tak i henne før i morgen kveld. Er så redd for at det er for sent. Nå har jeg visst at jeg er gravid i en uke allerede!
Har litt svak svak brunlig utflod og jeg synes livmortappen har blitt mykere og mer åpen.
Håper jeg tar feil og bare er hysterisk.

Jeg føler jeg mister nå og at jeg burde ha fått hormonstøtte eller noe annet av legen. Men jeg får ikke tak i henne før i morgen kveld. Er så redd for at det er for sent. Nå har jeg visst at jeg er gravid i en uke allerede!
Har litt svak svak brunlig utflod og jeg synes livmortappen har blitt mykere og mer åpen.
Håper jeg tar feil og bare er hysterisk.
Off... ikke kjekt:'( hvordan går det nå i kveld? Håper virkelig det er uskyldig

Off... ikke kjekt:'( hvordan går det nå i kveld? Håper virkelig det er uskyldig
Det har blitt litt mindre igjen, men er der enda. Murrer litt i magen. Kjenner fortsatt tydelige graviditetssymptomer.
Skikkelig thriller det her...

:-)

Det har blitt litt mindre igjen, men er der enda. Murrer litt i magen. Kjenner fortsatt tydelige graviditetssymptomer.
Skikkelig thriller det her...

murringer kan jo heldigvis være ett godt tegn på att der skjer ting nedi der;) håper det bare er uskyldig

Spør her jeg siden vi er inne på det med samleie og blod. Hvis dere oppdager litt blod etter samleie, lar dere være da? Det er vel ikke farlig? Har ikke opplevd det nå, men ser jo det er veldig vanlig.

Spør her jeg siden vi er inne på det med samleie og blod. Hvis dere oppdager litt blod etter samleie, lar dere være da? Det er vel ikke farlig? Har ikke opplevd det nå, men ser jo det er veldig vanlig.
Jeg tør ikke nå. Får se etter at jeg har snakket med gyn.

Back
Topp