Livredd!

Tusen takk dere! <3 Har ikke opplevd noe mer blødning og heller ikke smerter. Prøver å tenke positivt. Men er utrolig nervøs for legetimen!

Så bra! Jeg har lurt på hvordan det har gått med deg i natt.
Når er legetimen din i dag?
 
Det var positivt da er det ingen grunn til å tro at noe er galt. Lykke til :-)

Du er skjønn! Takk! :) Våknet flere ganger i natt med tissetrang og fordi brystene er så ømme, og våknet nå til kvalme. Så symptomene er der iallefall fortsatt. Krysser fingrene! ♥
 
Så bra! Jeg har lurt på hvordan det har gått med deg i natt.
Når er legetimen din i dag?

Å, så fin du er! Det var en veldig hyggelig melding å våkne opp til :) Timen er kl. 10.45, så nå gleder jeg meg bare til det er overstått! Gruer meg og er utrolig nervøs. Som skrevet over er iallefall symptomene sterke enda, med tissetrang, ømme bryster og morgenkvalme! Krysser alt jeg har ♥
 
Dette var godt nytt. Nå håper jeg legetimen går bra.
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Var nettopp på do og nå drypper det masse brunt. Ganske sikker på at det nå er over :(

Brunt er jo gammelt blod. Mener jeg hørte at det er farligere med friskt blod, om det kommer masse. Krysser fingrene for at alt går bra med deg.
 
Brunt er jo gammelt blod. Mener jeg hørte at det er farligere med friskt blod, om det kommer masse. Krysser fingrene for at alt går bra med deg.

Takk for at du skriver det, gir et lite håp! ♥ Litt friskt, og litt brunt. Legen har UL og er spesialist på det, så får vel et svar i dag kl.10.45. Takk for fingerkryssing!
 
Liker ikke at det kommer mer. Men brunt er gammelt ja!
 
Lykke til i dag, krysser fingrene for at alt er i orden.
 
Du skulle ta utvendig ul? Håper de klarer å se ordentlig da, så du ikke blir mer redd om det er vanskelig å se noe.

Lykke til!!
 
Krysser fingrene for at det går bra <3 har selv hatt flere SA, så kjenner følelsen du sitter med nå :(
 
Hvordan gikk det på kontroll?
 
Da har jeg vært hos legen og fått konstatert MA. Fosteret har dødd tidlig, uten at kroppen har oppfattet det. En utrolig trist og tung dag, men følte på meg at ting ikke var som de skulle :(
 
Da har jeg vært hos legen og fått konstatert MA. Fosteret har dødd tidlig, uten at kroppen har oppfattet det. En utrolig trist og tung dag, men følte på meg at ting ikke var som de skulle :(
Det var utrolig leit å høre!
Håper neste går helt feilfritt! <3
 
Back
Topp