Livredd!

1+1

....
Hei dere. Jeg skal straks være 7 uker på vei. Men nå, for et par timer siden, kjente jeg en rar følelse i magen etterfulgt av noe vått i trusa. Jeg innser at jeg blør. Friskt blod i trusa og noen dråper drypper ned i do. Nå ligger jeg på sofaen etter en telefon til legevakta. Hun mente dette kunne være helt ufarlig. Men jeg føler på meg at noe er galt. Magen føles rar, og jeg bare venter på smertene. Hvis jeg nå mister min lille baby, går verden i knas. Vi brukte nærmest et år på å få det til, og om det nå forsvinner etter 7 uker i lykkerus, vet jeg ikke hva jeg gjør. Det orker jeg bare ikke :(

Har du opplevd ufarlig blødning? Hva gjør jeg nå om vi evt. mister?
 
Har opplevd helt ufarlig blødning <3 i uke 10.. trodde også jeg mistet men så et bankende hjerte på ul samme dag. Lykke til kjære deg. Dette skjer med så mange uten at noe er galt
 
Huff, så skummelt! Håper det bare er ufarlig!
 
Har opplevd helt ufarlig blødning <3 i uke 10.. trodde også jeg mistet men så et bankende hjerte på ul samme dag. Lykke til kjære deg. Dette skjer med så mange uten at noe er galt

Ringte legevakten som sa at 25 % opplever dette rundt uke 7-8, men jeg klarer jo ikke slå meg til ro med det. Hadde du noe ubehag i magen? Hvor mye blødde du? Jeg skal heldigvis på UL i morgen, håper alt er bra med lille nurket <3
 
Ringte legevakten som sa at 25 % opplever dette rundt uke 7-8, men jeg klarer jo ikke slå meg til ro med det. Hadde du noe ubehag i magen? Hvor mye blødde du? Jeg skal heldigvis på UL i morgen, håper alt er bra med lille nurket <3

Ganske vanlig mao =) Prøv å slappe av til ul i morgen, mest sannsynlig ser du at alt er bra. Jeg fikk litt smerter ja, det var det som gjorde at jeg tenkte alt var over. Men jeg blødde dog ikke mye, svært lite egentlig. Men holdt på til dagen etter ca.
 
Ganske vanlig mao =) Prøv å slappe av til ul i morgen, mest sannsynlig ser du at alt er bra. Jeg fikk litt smerter ja, det var det som gjorde at jeg tenkte alt var over. Men jeg blødde dog ikke mye, svært lite egentlig. Men holdt på til dagen etter ca.

Det var godt å høre at man kan ha ubehag og blø uten at det betyr noe. Takk som deler med meg <3 Jeg velger å holde motet oppe til i morgen, håper bare timene går fort så jeg kan få vite hva som skjer. Grusomt å ikke vite :-/
 
Off, jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at det går bra! En venninne fikk store blødninger rundt uke 12, legene var helt sikre på at det var spontanabort, men på ul så viste det seg at morkaka lå veldig lavt og hadde fått et lite sår som gjorde at den blødde. Helt ufarlig og lille jenta er nå snart 4 år :) Så det kan være andre ting enn sa som fører til blødning! Håper alt er bra med den lille!
 
Hei dere. Jeg skal straks være 7 uker på vei. Men nå, for et par timer siden, kjente jeg en rar følelse i magen etterfulgt av noe vått i trusa. Jeg innser at jeg blør. Friskt blod i trusa og noen dråper drypper ned i do. Nå ligger jeg på sofaen etter en telefon til legevakta. Hun mente dette kunne være helt ufarlig. Men jeg føler på meg at noe er galt. Magen føles rar, og jeg bare venter på smertene. Hvis jeg nå mister min lille baby, går verden i knas. Vi brukte nærmest et år på å få det til, og om det nå forsvinner etter 7 uker i lykkerus, vet jeg ikke hva jeg gjør. Det orker jeg bare ikke :(

Har du opplevd ufarlig blødning? Hva gjør jeg nå om vi evt. mister?
Krysser fingrene for deg ❤
De gangene jeg har mistet så kjente jeg rett og slett på kroppen at det var over. Klarer ikke å beskrive det, jeg bare visste det.
 
Husk på at blodkarrene i skjeden svulmer med blod, da det blir skapt ett liv inni der. De har også lettere for og sprekke og da blør man gjerne litt:) jeg har blødd med alle mine tre og de har vokst seg Store og sterke:) krysser fingrene for deg:smiley-angelic003
 
Det var godt å høre at man kan ha ubehag og blø uten at det betyr noe. Takk som deler med meg <3 Jeg velger å holde motet oppe til i morgen, håper bare timene går fort så jeg kan få vite hva som skjer. Grusomt å ikke vite :-/

Ja det er virkelig helt grusomt :-( men dette går bra. Slapp av også skal du se alt er bra <3
 
Håper det beste for deg! vet akkurat hvordan det føles ut. forgje graviditeten min begynte jeg og blø. litt usikker om det var i uke 7 eller 8. først spottet jeg og så frisk blod. det viste seg at kroppen min ikke fikk med seg gravividiteten og derfor fikk mensen. så håper det er det for deg og:)
 
Jeg håper sånn på at dette er ufarlig. Jeg har dårlig erfaring med blødning. Da jeg mistet i uke 7+3(i 2012) så begynte det også med en merkelig følelse i magen. Det var på en måte en dunk på innsiden før blødningen begynte kort tid etter. Blødningen tok seg opp ila kvelden, men smertene kom ikke før dagen etter. Krysser alt jeg har for deg og lille spiren i magen <3
 
Jeg blødde også litt friskt blod i min forrje graviditet, det varte bare en times tid i uke 5, men det var helt ufarlig:)
 
Krysser fingrene for at det er ufarlig! Og heldigvis har du ul i morgen, så du slipper å vente så lenge!
Venninna mi hadde flere styrtblødninger tidlig i svangerskapet, uten at det gikk galt. Da var det et hematom i livmora som blødde :)
 
Krysser alt jeg har for deg! Lykke til, og prøv å slapp av! Du får svar i morra. Stor klem!
 
Krysser fingrene for at alt er som det skal :) Noen har jo mensen selv om de er gravide uten at det har noe betydning for fosteret. Håper du får se en liten spire som klorer seg fast :)
 
Tusen takk dere! <3 Har ikke opplevd noe mer blødning og heller ikke smerter. Prøver å tenke positivt. Men er utrolig nervøs for legetimen!
 
Tusen takk dere! <3 Har ikke opplevd noe mer blødning og heller ikke smerter. Prøver å tenke positivt. Men er utrolig nervøs for legetimen!

Det var positivt da er det ingen grunn til å tro at noe er galt. Lykke til :)
 
Back
Topp