LIVREDD

Ring helsestasjon...dei pleier å ha barnelege i beredskap!
Berre overdriv litt når du snakker med dei så får du nok komme inn!
Dette bør du få sjekka!

Det er bare å dra ned på legevakten det.De kommer ikke til å nekte å se på gutten når dere er der!Hadde det vært meg hadde jeg dratt ned på legevakten med en gang og sittet der til det ble ledig time.

For å si det sånn, jeg hadde IKKE spurt PENT om legen kunne sjekket lille gullet mitt! Jeg hadde KREVD det!!!!!! [:@]

Går ikke an å være fullt på legevakten vell?! Jeg vill dratt ned med en gang å krevd å få en sjekk!!!
Både for din skyld og hans...så slepper du å uroe deg for at det er noe..
Håper alt ordner seg!

er bare og reise ned på legevakt dem sender deg ikke ut før dem har sett på lille gullet ditt jeg hadde ikke turt og ikke gjort noe annet.

hadde jeg vært deg hadde jeg dratt rett tiil legevakt, ellers er det lege på Helsestasjon som regel. Ikke for å skremme deg eller noe, men det at han sutrer og hodet var hovent er stor grunn til å få en sjekk!! Tviler på at legevakt har lov til å si det er fult når det gjelder barn.

Håper det går bra med lillegutt.Og at dere får en sjekk.

Merkelig hvor forskjellig det skal være fra sted til sted.
Her ble vi innlagt på barneklinikken med vekking hver time da Celine slo sitt hode.
"show up" på legevakten du, og si at du er bekymret, og at gutten din skal sjekkes[;)]

ORIGINAL: Karmey

Høres veldig rart ut at du ikke får komme inn...
Med hovent hode og trøtthetstegn så er det ganske lav terskel for legesjekk...

Jeg ville nok dratt ned uannsett, bedre å være på den sikre siden med så små!
Håper han har det bedre!

ORIGINAL: MammaenTilLeander

han er skikkelig sutrete... det var fult hos legen...[:(]

Bare dra og sett deg å vente på ledig lege!
Di sender deg ikke derfra uten at di har sett på han...[&o]
Håper det går bra...

ORIGINAL: Summer Frost

For å si det sånn, jeg hadde IKKE spurt PENT om legen kunne sjekket lille gullet mitt! Jeg hadde KREVD det!!!!!! [:@]

Signerer denne!

ORIGINAL: Summer Frost

Skjønner ikke at det er noe å lure på engang [8|][:-]

Er vel bare å ringe legevakten....

Håper det går bra med dere, vil bare si at det at han får en hevelse er en bra ting (misforstå meg rett) fordi det betyr at hevelsen IKKE har gått innover i hodet. Kan jo være at han har vondt i hodet da stakkar. Å så er det en god ting at han ikke kaster opp, for da er mest sannsynlig ikke en eventuell hjernerystelse så stor. Håper dere får inn til en sjekk, bare å forlange å få komme inn!

Det er bare å dra ned på legevakta altså! Trenger ikke avtale på forhånd. Når jeg kom ned der tidligere kom personalet å møtte meg i døra for å høre om det var lillepoden det var noe galt med. De sa vidre at tersklen for å ta inn de små er ekstremt lav, og at det er bedre å komme en gang for mye. Så dra ned på legevakta du!

ORIGINAL: Pompi

Dytte.
Hvordan går det?

ORIGINAL: Mor_Therese

ORIGINAL: lanoliten

ORIGINAL: Pompi

Dytte.
Hvordan går det?

Dytt!

ORIGINAL: 2 guttegull

ORIGINAL: Mor_Therese

ORIGINAL: lanoliten