Livredd?

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Mali er livredd ballongertok med en gassbalong fra egon med hjem og hun er livredd den! skal ikke i nærheten og begynner å grine hvis den kommer for nære.. knyta den fast i en stolpe så skulle jeg puffe den mot henne, hun sto et stykke unna.. den løsna så den for jo mer mot henne, og hun løp unna hylskrikende

er deres barn redde noe?

stakar liten!

Noah vart plutselig redd en babygym som vi tok frem igjen en dag. Tok på musikken, og han hoppet opp i fanget mitt. Nå synest han den er gøy da.

huff, stakkar.. fælt at de er redde! apropos ballonger, de hadde det i bhg her en dag. og det beste hun vet er å bite i de til de smeller[8|] så hun jodla rundt og smalt som en gærn mens de andre var livredde!
hun er DESVERRE uredd og det har resultert i mang en nesten ulykke. håper hun blir mer forsiktig med åra. Nå er hun ukritisk.

Carmen er ikke redd noen ting lenger hun[8|] Det synes jeg er rart... hehe! Når hun begynte å gå, var det akkurat som hun plutselig ble super woman eller no[8D][:)

ja, men d som er så rart at hun er jo ikke redd noe annet[8|] eller d har starta i d siste å vise skepsis mot fremmede.. da kommer d nok en perioda med litt redsel da sikkert.. får håpe d gjelder trapper også[:)]

Ole Henrik er redd for jenter og små babyer[8|]
[8D]

Neida.. men han er ikke særlig begeistret for kenwoodn. Den trenger ikke være på engang!

det er helt normalt at de har sånne perioder. fremmedangst er bare sunt, i de artiklene jeg har lest står det at det er bedre at de er litt skep enn ikke[:)] det der går nok i bølger, det er jo voldsomt mange faser de er gjennom[:)]

ORIGINAL: *miffe

det er helt normalt at de har sånne perioder. fremmedangst er bare sunt, i de artiklene jeg har lest står det at det er bedre at de er litt skep enn ikke[:)] det der går nok i bølger, det er jo voldsomt mange faser de er gjennom[:)]

Har du en begrunnelse på hvorfor det er bedre å være skeptisk?[:)]

Hun er livredd støvsugeren. Bare å glemme å støvsuge om man er hjemme alene med henne..

Huff da, Her elsker Daniel Alexander balloger, og veldig gøy dersom de smeller også....

Ellers så øver han på å blåse opp ballonger men har ikke fåptt teken på det enda...[8D]
Så her blir det en slik flott gassbalong på 17. mai i år også...han fikk delfin sist år...og den lekjte han med lenge der han lå i baggen sin hvor den var knøti fast, vi fulgte med selvfølgelig...til og med da var dette helt topp...

Her går det i perioder.. han har vært hysterisk redd for tørketrommel, badebalja, vaskemaskin, hårføner, støvsuger, ringklokka og dusjhodet.. Måtte venne han til det sakte men sikkert, nå er alt bare veldig spennende heldigvis.
 Er skeptisk til nye folk utenfor hjemmet, hvis vi drar på besøk en plass vi ikke har vært før, tar det en stund før han tør å slippe handa for å si det sånn, barn har han ingen problemer med [8D]

hehehehe her er det også lite som kan gjøre henne redd... hehehe men det kommer vel noe... En periode begynte hun og gråte når tanta nøys.. men det er over nå [:D]

ORIGINAL: MissMari

ORIGINAL: *miffe

Har du en begrunnelse på hvorfor det er bedre å være skeptisk?[:)]

ifølge en spesped jeg snakket med om dette, var grunnen at de da viste en sunn tilknytning, og at de er mer reservert til å gjøre ting som er farlige blant annet[:)] husker ikke alt hun bablet om, men det var en del, hehe. du finner sikkert noen vitenskapelige artikler på det, jeg husker ikke hvor de var funnet de jeg så på [:)]

Mie er livredd for menn... [&:]
Når sambo hadde klipt seg her ville hun ikke bort til han hele kvelden...[&:]

Frida har vert LIVREDD støvsugeren..men det har heldigvis gått over..hehe

Ellers så er hun redd for fremmede og mye folk.. ;)

Back
Topp