Livredd, skremt og gruer meg.

anngeley

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
I går fikk jeg rosa utflod på papiret når jeg var på do, var bare en liten mengde, og gav seg rimelig fort, men panikken tok meg med en gang, da det var slik det startet sist jeg mistet tvillingene i september, ente med lite søvn og reddsel i dag, så ringte jordmoren min og skal dit nå om kort tid, er livredd og skremt, og gruer meg som bare det :( Aner ikke hva jeg kan forvente meg, om det nok en gang er gått galt.

Kaster opp, går mye på do, er mye kvalm og har noe utflod, så symtomene er det ikke mangle på, men hjelper ikke liksom :(

Skjønner deg veldig godt, men det trenger absolutt ikke å være noe galt! Bra du fikk komme til jordmora så snart da! :) lykke til! <3

Skjønner godt du er bekymret! Stor klem til deg og masse lykke til til :Heartred

Håper det ordner seg og krysser fingre for gode nyheter! Sender med en stor klem

Håper alt er bra og lykke til <3

Huffameien:( Det der er tøft.
Det kan jo være helt ufarlig også.
Kjempe masse lykke til:)
Kryssr fingrene:)

Takk jenter <3
Jordmoren tok meg alvorlig og henviste meg til UL, fikk time torsdag kl 13.00, gruer meg! :(

Godt at du fikk time så fort - holder fingrene krysset, så får du prøve å slappe litt av til det (lettere sagt enn gjort, i know :/ )

Godt at du fikk time så fort - holder fingrene krysset, så får du prøve å slappe litt av til det (lettere sagt enn gjort, i know :/ )

Jordmoren tok meg veldig seriøst og prøvde så godt hun kunne og berolige meg. Men siden jeg er begynt å kjenne d i magen og lignende er jeg forberett på at d går galt, 3 gangen nå på 8 måneder så nå kjenner jeg jeg er sliten.

Hadde egentlig hatt termin med tvillingene nå 12 april å :/

Jordmoren tok meg veldig seriøst og prøvde så godt hun kunne og berolige meg. Men siden jeg er begynt å kjenne d i magen og lignende er jeg forberett på at d går galt, 3 gangen nå på 8 måneder så nå kjenner jeg jeg er sliten.

Hadde egentlig hatt termin med tvillingene nå 12 april å :/
Huff, det skal ikke vært enkelt nei.. håper virkelig det bare er uskyldig.
Var også ganske stresset før første ul, hadde ingen godfølelse og litt vondt i magen. Ordnet seg etter å ha sett liv :)

Rart å tenke på hvor langt man kunne vært :/ skulle opprinnelig hatt termin i juli...

Huff, det skal ikke vært enkelt nei.. håper virkelig det bare er uskyldig.
Var også ganske stresset før første ul, hadde ingen godfølelse og litt vondt i magen. Ordnet seg etter å ha sett liv :)

Rart å tenke på hvor langt man kunne vært :/ skulle opprinnelig hatt termin i juli...

Takk håper jeg også kjenner jeg er motløs, vil liksom håpe alt er bra men magefølelsen er totalt på bærtur sikker på alt er tapt :(

Huff, ja det er merkelig :( håper det går veien for deg denne gangen! :)

I går fikk jeg rosa utflod på papiret når jeg var på do, var bare en liten mengde, og gav seg rimelig fort, men panikken tok meg med en gang, da det var slik det startet sist jeg mistet tvillingene i september, ente med lite søvn og reddsel i dag, så ringte jordmoren min og skal dit nå om kort tid, er livredd og skremt, og gruer meg som bare det :( Aner ikke hva jeg kan forvente meg, om det nok en gang er gått galt. Kaster opp, går mye på do, er mye kvalm og har noe utflod, så symtomene er det ikke mangle på, men hjelper ikke liksom :(
I går fikk jeg rosa utflod på papiret når jeg var på do, var bare en liten mengde, og gav seg rimelig fort, men panikken tok meg med en gang, da det var slik det startet sist jeg mistet tvillingene i september, ente med lite søvn og reddsel i dag, så ringte jordmoren min og skal dit nå om kort tid, er livredd og skremt, og gruer meg som bare det :( Aner ikke hva jeg kan forvente meg, om det nok en gang er gått galt. Kaster opp, går mye på do, er mye kvalm og har noe utflod, så symtomene er det ikke mangle på, men hjelper ikke liksom :(
Lykke til :)

Tiden går så sakte og jeg er full i panikk! :( kvalmen som har herjet i ett par uker er omtrent borte og puppene er ikke øm... skulle virkelig ønske dagen i morgen kom fortere :( 9+3 i dag om alt er som d skal

Tiden går så sakte og jeg er full i panikk! :( kvalmen som har herjet i ett par uker er omtrent borte og puppene er ikke øm... skulle virkelig ønske dagen i morgen kom fortere :( 9+3 i dag om alt er som d skal
Det er helt normalt å miste symptomer opp mot uke 12 :) men er lett å bli nervøs.
Håper du finner på noe som får dagen til å gå fort :)
Klem

Off :( :(

Men er det kommet mer blod da? Litt rosa utflod er jo ofte helt ufarlig også?? Og symptomene kommer og går ofte disse tidene her, rundt uke 9.. Krysser fingrene for deg!!

Off :( :(

Men er det kommet mer blod da? Litt rosa utflod er jo ofte helt ufarlig også?? Og symptomene kommer og går ofte disse tidene her, rundt uke 9.. Krysser fingrene for deg!!

Nei det var liksom bare litt :/ men vet så godt at det var slik d var sist jeg hadde MA så forbinner det med det, Jordmora var veldig flink og sa at jeg nok ikke trengte å bekymre meg, men det er ikke alltid like enkelt :/

Tror ikke jeg orker å gå igjennom d i september en gang til:rolleyes::(

Mine er veldig av og på.. alt var borte fra fredag til tirsdag (og da mener jeg alt ><). Så dukket det litt opp igjen i dag ^-^

Masse lykke til og hold ut til imorgen! Håpe den lille klorer seg godt fast

Back
Topp