livredd i dag (samme som juli06)

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
Vi var på barnas hus i dag å skulle kjøpe sete.Mannen min var opptatt med å finne sete og jeg prøvde å holde Enok og ha kontroll på en livlig Nathaniel. Jeg så han stilte seg opp i vinduet der de automatiske dørene går over når de åpner seg. Jeg ser at en av de ansatte er på vei inn døra, så jeg løper for å få han vekk, men det ser ut som ho skal inn har sett han. Akkurat i det jeg får tak i armen hans går døra opp da ho dama gikk gjennom døra. jeg ser Nathaniel blir pressa mellom vinduet ogdøra. Så jeg hyler jo til, ble livredd. Huff, det var fryktelig å se på. Heldigvis gikk det godt. Men ho dama som jobba der ble skikkelig irritert... jeg vet jo det er mitt ansvar å passe på sønnen min, og jeg hadde jo tak i armen hans... huff...

.. første erfaring ute som 2 barns mamma, ikke lett å passe på en baby og en løs 2åring samtidig. kommer nok ikke til å gå ut alene med begge 2 på en gang[8|]

Vet du, akkurat det samme har jeg sett selv, en gutt på 2-3 år ble klemt i døra. Han fikk nok vondt, for han skrek veldig etterpå, men ellers gikk det nok fint. men burde absolutt vært en stopper på dørene, så den stoppet av seg selv om noe var i klem. For det kan bli kjempeskummelt.
barn skjønner jo ikke det, vinduer er jo ofte som en magnet på små barn..

Back
Topp