AB
Forumet er livet
Vi var på barnas hus i dag å skulle kjøpe sete.Mannen min var opptatt med å finne sete og jeg prøvde å holde Enok og ha kontroll på en livlig Nathaniel. Jeg så han stilte seg opp i vinduet der de automatiske dørene går over når de åpner seg. Jeg ser at en av de ansatte er på vei inn døra, så jeg løper for å få han vekk, men det ser ut som ho skal inn har sett han. Akkurat i det jeg får tak i armen hans går døra opp da ho dama gikk gjennom døra. jeg ser Nathaniel blir pressa mellom vinduet ogdøra. Så jeg hyler jo til, ble livredd. Huff, det var fryktelig å se på. Heldigvis gikk det godt. Men ho dama som jobba der ble skikkelig irritert... jeg vet jo det er mitt ansvar å passe på sønnen min, og jeg hadde jo tak i armen hans... huff...
.. første erfaring ute som 2 barns mamma, ikke lett å passe på en baby og en løs 2åring samtidig. kommer nok ikke til å gå ut alene med begge 2 på en gang[8|]
.. første erfaring ute som 2 barns mamma, ikke lett å passe på en baby og en løs 2åring samtidig. kommer nok ikke til å gå ut alene med begge 2 på en gang[8|]