Livredd for å miste.

-lillemy-

Glad i forumet
MayDay2021
JuniJubel2021
Har hatt flere kjemiske. Er nå 5+1. Fikk 3+ digital 4+5. Og sterke tester, men likevel livredd.
Noen som har erfaringer med kjemiske, men likevel har gått bra?
 
Gratulerer med spire :)

kjemisk er vell når man mister før uke 5! Det er alltid en usikkerhet om man mister eller ikke... å lite man kan gjøre for å forhindre det? Jeg føler meg også usikker til tider, men tvinger meg til å tenke positivt til det motsatte er bevisst :p kan være godt å dra på tidlig ul for å få en liten betryggende følelse på at alt er greit. Kanskje det hadde vært noe for deg?
 
Tusen takk gratulerer til deg også. Det er sant. Bare redd siden jeg lett fikk kjemisk så er sjangsen større for SA. Men har sikkert ikke noe sammenheng. Må prøve å tenke positivt. Ja, skal på TUL takk, for svar!
 
Tusen takk gratulerer til deg også. Det er sant. Bare redd siden jeg lett fikk kjemisk så er sjangsen større for SA. Men har sikkert ikke noe sammenheng. Må prøve å tenke positivt. Ja, skal på TUL takk, for svar!

Vet ikke om det kan ha noen samanheng? Men håper ikke det :)
 
Kjemisk er desverre kjempenormalt, har ingen sammenheng med SA så vidt jeg har hørt.. Har hatt to kjemiske, aldri sa. Er nå gravid med nr 2.
Prøv å slapp av, selv om det er kjempevanskelig. Og signerer onemoretime over her. Bestill tul om du er usikker. Desverre ikke så mye annet å gjøre fra eller til. Håper for deg :)
 
Back
Topp