Livredd for å miste igjen....

Hermine<3

Andre møte med forumet
Hei alle sammen!

Jeg er helt ny her, og har aldri skrevet noe som helst på noe forum. MEN nå klarer jeg ikke la vær. Kort om min historie: Jeg har hatt to exu, der jeg måtte fjerne den ene egglederen min. Klarte tilslutt å bli gravid etter dette, men hadde ikke et godt svangerskap. Fikk svangerskapsforgiftning og måtte ta keisersnitt i uke 33. Heldigvis gikk alt bra og jeg sitter her med en frisk og rask 5-åring. Begynte å prøve på ny baby for 1 1/2 år siden. Opplevde to spontanaborter på ca 1/2 år. Vi tok en pause før vi startet på igjen for 8 mnd siden. Det har tatt tid, men på fredag satt jeg med positiv test. Har begynt på ovitrelle(hormonsprøyter) og Albyl E. Er veldig takknemlig for gutten jeg har fått og liker ikke klage, men synes det har vært en slitsom prosess. Vet det er mange som har det verre enn meg, men uroligheten slipper ikke taket. Nå er jeg sinnsykt redd for å miste igjen. Hadde skikkelig menssmerter i går. Er det vanlig?

Gratulerer og velkommen:). Håper denne spiren klorer seg fast;). Jeg har hatt en del mensmurringer, mest i begynnelsen og hørt at dette er helt normalt:)

Termin: 6.januar 2015❤️

Gratulerer:) er mange som bekymrer seg for mensmurringene, men er helt normalt:) tenk deg hvor mye livmora vokser, er klart man kjenner det:)

<3 venter en vinterbebi <3

Jeg har mye menssmerter, er livmoren som jobber og vokser :) Krysser fingrene for deg og håper det går bra!

Skjønner godt du syns det har vært trøblete :/ satser på at det går bare godt denne gangen! Heier på deg :)

Har også masse mensmurringer, og husker dem fra starten med begge de to andre. Akkurat nå tar jeg dem som gode tegn på at det er noe der som vokser :)

Håper du får god oppfølging og noen du kan prate med. Hvis ikke kan sånn forum være en grei plass å få ut tanker :)

Igjen, lykke til!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hei, gratulerer! Måtte denne spira klore seg fast! Jeg har hatt mensmurringer siden positiv test(3+4) nå er jeg 5+0, kjenner det enda :)
Det er lov til å utrykke sine følelser her :)

Gratulerer med en ny spire i magen :) Jeg har også mensmurring, hatt det hele tiden, og syntes også at det var skummelt i starten. Jeg er førstegangs gravid og har ingen anelse på hvordan ting føles osv hehe :P Men så meldte jeg meg inne her og fant ut at neste alle har denne mensmurringa og at det er helt normalt :) Så det er veldig kjekt å være her inne :) Her er det både førstegangsgravide og de som har vært gravide før, så her kan man spørre om alt og dele det man vil ;)

Hei alle sammen!

Jeg er helt ny her, og har aldri skrevet noe som helst på noe forum. MEN nå klarer jeg ikke la vær. Kort om min historie: Jeg har hatt to exu, der jeg måtte fjerne den ene egglederen min. Klarte tilslutt å bli gravid etter dette, men hadde ikke et godt svangerskap. Fikk svangerskapsforgiftning og måtte ta keisersnitt i uke 33. Heldigvis gikk alt bra og jeg sitter her med en frisk og rask 5-åring. Begynte å prøve på ny baby for 1 1/2 år siden. Opplevde to spontanaborter på ca 1/2 år. Vi tok en pause før vi startet på igjen for 8 mnd siden. Det har tatt tid, men på fredag satt jeg med positiv test. Har begynt på ovitrelle(hormonsprøyter) og Albyl E. Er veldig takknemlig for gutten jeg har fått og liker ikke klage, men synes det har vært en slitsom prosess. Vet det er mange som har det verre enn meg, men uroligheten slipper ikke taket. Nå er jeg sinnsykt redd for å miste igjen. Hadde skikkelig menssmerter i går. Er det vanlig?

Tusen takk for mange hyggelige og støttende kommentarer! :) Krysser alt jeg har på at dette skal gå bra, men kjenner det er vanskelig å tenke positivt. Hadde mensmurringer da jeg gikk gravid med sønnen min, men ikke like vondt som jeg hadde i går. Det jeg kjente på i går, minte meg om de gangene jeg har mista:(...derfor jeg blei livredd. Heldigvis blør jeg ikke(enda). Godt å ha et sted som dette å lufte seg litt;)
Er dere kvalme eller har andre symtomer?

Dette er min trede graviditet, og eg har vært så heldig at eg har sluppet spontanaborter og exu, hittil i hvertfall! Har kun hatt en kemisk graviditet som eg vet om, men jeg rakk nesten ikke glede meg over den svake streken før mensen kom. Uansett, starten på hver eneste graviditet er dritskummel! Alt føles så usikkert og eg er stadig redd for at "det bare skal gå over". Så jeg har ingen problemer med å forstå at det er ekstra vanskelig for de som har mistet flere ganger og som har hatt andre problemer tidligere! Jeg krysser fingrene for at menssmertene dine bare er livmora di som vokser masse (kanskje trillinger;). Uteblitt mens er jo også et godt tegn :) Kan du ikke få ekstra oppfølging av lege med den historien du har?

Hei alle sammen!

Forstår godt du er redd for å miste pågrunn av alt du har vært igjennom:/ jeg er jo også det, å har aldri mistet..
Menssmerter er nokk normalt:-) har det hele tiden jeg og forrige svangerskap var det helt ekstremt en periode, lå bare å vrei meg:s men sitter her nå med en frisk og fin gutt på 1,5 år:-)

Back
Topp