Livmortappe- tafsere

Gammelt innlegg, men er det noen her som sjekker livmortappen gjennom syklusen?❤️ Synes det er litt spennende, da vet jeg når eggløsning nærmer seg:angelic:

Merker egentlig hvordan det ligger an uten å tafse, da det føles ut som tissen gaper når el nærmer seg :laughing002 Men pleier å sjekke litt uti DPO-dagene, om den forblir høy. Den synker om mensen kommer :smiley-angelic006

Merker egentlig hvordan det ligger an uten å tafse, da det føles ut som tissen gaper når el nærmer seg :laughing002 Men pleier å sjekke litt uti DPO-dagene, om den forblir høy. Den synker om mensen kommer :smiley-angelic006
Ja jeg kjenner ikke tappen i det hele tatt dagen før og under eggløsning :happy090 Men nå på CD6 kjennes den helt hard ut, synes det er ekkelt å ta på den, kjennes ut som en nesetipp inni der :laughing001

Ja jeg kjenner ikke tappen i det hele tatt dagen før og under eggløsning :happy090 Men nå på CD6 kjennes den helt hard ut, synes det er ekkelt å ta på den, kjennes ut som en nesetipp inni der :laughing001
Jeg synes alt inni der er ekkelt :laughing002

Jeg kjenner etter, men kjenner ikke konsekvent hver dag ☺️ er relativt kjent oppi der, for i periodene vi ikke har vært prøvere og hatt sex, så har ikke jeg følt at det har vært nok å tisse for og få ut svømmerne til mannen :hilarious: Så jeg har pleid å ta en finger og «øst ut» restene sånn at det ikke kom i trusa noen timer senere. Så da blir man kjent med tappen i samme slengen.

Det ble en liten avsporing.
Kjente oppi der bare for gøy rundt EL i syklusen jeg ble gravid i høst, og rundt EL på min forrige syklus. Veldig gøy å kjenne hvor åpen, myk og høy den var da.
Og så husker jeg så godt følelsen sa jeg kjente etter rundt 13/14 dpo(tror jeg, kanskje litt mer), da jeg kjente at det var en slags slim lag over åpningen. Vanskelig å beskrive, men det var en signifikant endring i hvordan åpningen kjentes ut. Veldig god og betryggende følelse, og da var jeg jo gravid ❤️

Jeg synes alt inni der er ekkelt :laughing002
Jepp, hvertfall etter jeg fødte, føler alt er helt rotete inni der nå :laughing021Har mest sannsynlig noe form for fremfall, må jo inn å dytte på ting for å komme meg inn til tappen:laughing001

Jepp, hvertfall etter jeg fødte, føler alt er helt rotete inni der nå :laughing021Har mest sannsynlig noe form for fremfall, må jo inn å dytte på ting for å komme meg inn til tappen:laughing001
Ja, samme her :yuck: Etter fødselen med nr 2 så har jeg syntes det har vært ekkelt :bag:

Back
Topp