Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg kjenner ikke tappen i det hele tatt dagen før og under eggløsning Men nå på CD6 kjennes den helt hard ut, synes det er ekkelt å ta på den, kjennes ut som en nesetipp inni derMerker egentlig hvordan det ligger an uten å tafse, da det føles ut som tissen gaper når el nærmer seg Men pleier å sjekke litt uti DPO-dagene, om den forblir høy. Den synker om mensen kommer
Jeg synes alt inni der er ekkeltJa jeg kjenner ikke tappen i det hele tatt dagen før og under eggløsning Men nå på CD6 kjennes den helt hard ut, synes det er ekkelt å ta på den, kjennes ut som en nesetipp inni der
Jepp, hvertfall etter jeg fødte, føler alt er helt rotete inni der nå Har mest sannsynlig noe form for fremfall, må jo inn å dytte på ting for å komme meg inn til tappenJeg synes alt inni der er ekkelt
Ja, samme her Etter fødselen med nr 2 så har jeg syntes det har vært ekkeltJepp, hvertfall etter jeg fødte, føler alt er helt rotete inni der nå Har mest sannsynlig noe form for fremfall, må jo inn å dytte på ting for å komme meg inn til tappen