Livmortapp

Mulan

Elsker forumet
Mailykke 2018
Junispirene24❤️
Har dere kjent på den i det siste? Jeg var så lur å kjenne på den i går og den kjentes helt myk og rar ut! Kjente igjen i dag, og fortsatt myk! Kanskje litt hard inni, men jeg trodde den skulle være helt hard når man var gravid?

Det vet jeg ikke? Men har hørt man skal ikke ta/holde på med den pga infeksjoner :s

Holder fingrene unna :)

Det vet jeg ikke? Men har hørt man skal ikke ta/holde på med den pga infeksjoner :s
Vet... Men vasket hendene godt og tenker at ved gu så grafser de jo ganske hardt oppi der! Så måtte bare og nå angrer jeg:p jaja... :p

Det er sant, de bruker det. Men da bruker de hansker ? Sterile?

Legen min og sa vel at hun ikke ville grafse for mye. Er vel bare for å sjekke at alt er normalt, så de gjør det vel ikke unødig :)

Var det ikke så at vi ikke skulle teste, og ikke skulle tafse ;) vi blir jo bare bekymret jo!!! ;)

Var det ikke så at vi ikke skulle teste, og ikke skulle tafse ;) vi blir jo bare bekymret jo!!! ;)
Jo det var jo egentlig så! Men så er jeg veldig flink å råde folk til hva de absolutt ikke må gjøre, men klarer jo ikke å være fornuftig når det gjelder meg selv :o

Hvis man ikke skal Tafse oppi der pga infeksjoner, hvordan er det med forspill og samleie da :p? Hvorfor er det greit ? *forvirret*

Hvis man ikke skal Tafse oppi der pga infeksjoner, hvordan er det med forspill og samleie da :p? Hvorfor er det greit ? *forvirret*

Har lurt på dette jeg og, men man graver vel ikke akkurat etter tappen da.. :)

Når man tafser for å kjenne, er man jo i direkte kontakt med tappen. Og i opphisset tilstand så vil den trekkes seg tilbake tror jeg.

Back
Topp