Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vet jeg ikke? Men har hørt man skal ikke ta/holde på med den pga infeksjoner :s
Vet... Men vasket hendene godt og tenker at ved gu så grafser de jo ganske hardt oppi der! Så måtte bare og nå angrer jeg jaja...Det vet jeg ikke? Men har hørt man skal ikke ta/holde på med den pga infeksjoner :s
Vet... Men vasket hendene godt og tenker at ved gu så grafser de jo ganske hardt oppi der! Så måtte bare og nå angrer jeg jaja...
Det er sant, de bruker det. Men da bruker de hansker ? Sterile?
Jeg har opplevd at gu er tilbakeholdende med å tafse oppi ved graviditet.
De bruker usterile, så tror ikke jeg har gjort noe gæli men angrer fordi tappen ikke var som jeg villeDet er sant, de bruker det. Men da bruker de hansker ? Sterile?
Jo det var jo egentlig så! Men så er jeg veldig flink å råde folk til hva de absolutt ikke må gjøre, men klarer jo ikke å være fornuftig når det gjelder meg selvVar det ikke så at vi ikke skulle teste, og ikke skulle tafse vi blir jo bare bekymret jo!!!
Hvis man ikke skal Tafse oppi der pga infeksjoner, hvordan er det med forspill og samleie da ? Hvorfor er det greit ? *forvirret*