Livmorkanten

tjukka_igjen

Glad i forumet
Kjenner dere den? Hvor høyt er den? Og hvor langt har dere kommet, hvilket svangerskap i rekken er det?

Finner ingenting og har irritert meg over dette lenge nå :p Er 11+3 og dette er min første.
Mulig jeg bare ikke vet hva jeg skal kjenne etter da ;)

Jeg er 9+0 i morgen og prøvd å kjenne men kjenner ingenting

Hva kjenner man etter og hvor skal man lete? Er 10+5 med nr 2 :)

Har prøvd å kjenne, er 9+3 men vet ikke helt hva jeg skal kjenne. Er mitt andre svangerskap, men 6 år siden sist, så husker ikke alt dette :p jeg får litt vondt av å klemme forsiktig der nede, noen andre som får det? :/

Jeg er 9+5 og kjenner ingenting. Men jeg har bakovervendt livmor og da ligger jo livmoren litt dypere inn i magen. Dessuten datt livmoren min litt lenger ned etter siste fødsel så da tar det kanskje lenger tid før jeg kjenner den?

Dere som ikke har kjent det før kan tenke dere at dere kjenner øverste kanten av en liten ball som tittet opp over skambeinet.

Kjenner meg i hjel, men kjenner ingenting :/

Under navelen. Er 9+5 men skal ha twins og det er under 8 mnd sia forrige fødsel.

jeg er 10+3 og kjenner kanten godt. og hjertelyden med dopleren er veldig lett å finne nå noen cm nedenfor navnlen ♡
barn nr 3

jeg er 10+3 og kjenner kanten godt. og hjertelyden med dopleren er veldig lett å finne nå noen cm nedenfor navnlen ♡
barn nr 3
Fikk lyst å prøve min egen doppler, når du har funnet den :-) jeg er også ca 10+3

Kjenner den ikke enda, 9+5 med nr. 2 :)

Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal kjenne etter. Klarte ikke kjenne den ned førstemann engang..:-P

Back
Topp