Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når/hvorfor/hvordan måler du livmorhalsen?Er 23+1 og her er livmorhalsen 1 cm kortere enn forrige måling, så ser ut til at kynnerne har hatt effekt som premature rierflere som har erfaring? Har hørt om de som klarer å ruge frem mot termin til tross for dette.
Har allerede ekstra oppfølging pga tynt keisersnittarr i livmor (fare for ruptur). Og samtidig ble livmorhals målt med innvendig ultralyd fordi jeg sliter med heftige kynnereNår/hvorfor/hvordan måler du livmorhalsen?
Åj, hørtes litt skummelt ut! Ikke opplevd. Godt du blir fulgt godt opp <3
Jeg blir bekymret men prøver å ikke la tanker ta overhånd, kan fortsatt gå bra dette så håper
slapp innleggelse idag, ny kontroll om 3 dager om alt forholder seg rolig i mellomtiden.Tusen takk for detIkke erfaring, men ville bare ønske deg masse lykke til og sende en god klemJeg har også hørt om de som klarer å ruge frem til termin, så mine fingre er krysset for dere
Godt du blir fulgt opp!

Takk som spørHvordan gikk fredagens kontroll ?
det gikk veldig bra, livmorhalsen var lengre enn forrige måling så slapp heldigvis tiltak! Den er dymamisk sa legen og vil kunne variere litt, ny kontroll på torsdag.