Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når/hvorfor/hvordan måler du livmorhalsen?Er 23+1 og her er livmorhalsen 1 cm kortere enn forrige måling, så ser ut til at kynnerne har hatt effekt som premature rier flere som har erfaring? Har hørt om de som klarer å ruge frem mot termin til tross for dette.
Har allerede ekstra oppfølging pga tynt keisersnittarr i livmor (fare for ruptur). Og samtidig ble livmorhals målt med innvendig ultralyd fordi jeg sliter med heftige kynnere i tiden før man skal føde så modnes livmorhalsen ved å bli kortere/flates ut før man får åpning. Håper jeg klarer å ruge lengst mulig til tross for dette.Når/hvorfor/hvordan måler du livmorhalsen?
Jeg blir bekymret men prøver å ikke la tanker ta overhånd, kan fortsatt gå bra dette så håper slapp innleggelse idag, ny kontroll om 3 dager om alt forholder seg rolig i mellomtiden.Åj, hørtes litt skummelt ut! Ikke opplevd. Godt du blir fulgt godt opp <3
Tusen takk for detIkke erfaring, men ville bare ønske deg masse lykke til og sende en god klem Jeg har også hørt om de som klarer å ruge frem til termin, så mine fingre er krysset for dere Godt du blir fulgt opp!
Takk som spør det gikk veldig bra, livmorhalsen var lengre enn forrige måling så slapp heldigvis tiltak! Den er dymamisk sa legen og vil kunne variere litt, ny kontroll på torsdag.Hvordan gikk fredagens kontroll ?