Livmorhalskreft

june1983

Forelsket i forumet
Jeg operere bort livmor og livmorhals pga kreft for 14 dager siden. Jeg har fortsatt smerter helt nederst i magen/underlivet. Sliter også med å få gått på do å tisse
Er det noen andre her som har gjort det samme? Som kan fortelle hvordan dere hadde det etter operasjonen?

På forhånd takk for svar

Ingen her som har fjernet livmoren?

Uff, det er jo en ganske så stor operasjon! Håper det går bra med deg ❤️ har innen erfaring selv, men gir deg et lite dytt i tråden her :)

Har dessverre ikke erfaring, men dytter for deg og ønsker god bedring ❤️

Har fjernet hele livmoren, men heldigvis ikke grunnet kreft. Det var uproblematisk for min del bortsett fra normale smerter som følger en operasjon. Tissingen kom seg gradvis, men nå har jeg hatt andre operasjoner tidligere som påvirket dette. Det var altså ikke fjerningen av livmoren i seg selv som gav problemene. Synes du skal kontakte den aktuelle avdelingen du ble operert ved. Det er kun de som kan gi deg sikre svar. Riktig god bedring og det jeg håper har fjernet alle spor av kreft og kreftceller!

Har fjernet hele livmoren, men heldigvis ikke grunnet kreft. Det var uproblematisk for min del bortsett fra normale smerter som følger en operasjon. Tissingen kom seg gradvis, men nå har jeg hatt andre operasjoner tidligere som påvirket dette. Det var altså ikke fjerningen av livmoren i seg selv som gav problemene. Synes du skal kontakte den aktuelle avdelingen du ble operert ved. Det er kun de som kan gi deg sikre svar. Riktig god bedring og det jeg håper har fjernet alle spor av kreft og kreftceller!

Takk for svar :) Kan jeg spørre om hvor lenge etterpå du hadde vondt?
Xxx alt jeg har for at dritten er borte nå ja!

Takk for svar :) Kan jeg spørre om hvor lenge etterpå du hadde vondt?
Xxx alt jeg har for at dritten er borte nå ja!
Overhodet ikke så lenge som du nå har hatt. Tipper det var en knapp uke at jeg følte litt smerter, men ikke som i VONDT. Mer ubehag rett og slett. Nettopp derfor var det etter hvert vanskelig å faktisk huske på at jeg måtte være så forsiktig med bæring.... Er en god stund siden jeg fikk det gjort altså, så skal ikke garantere at jeg husker nøyaktig hvor lenge ubehaget satt i. Det eneste jeg vet er at det ikke var like lenge som du har gått, 14 dager. Ring avdelingen i dag om du fremdeles ikke er bedre!

Back
Topp