Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Thothamon..
Jeg har aldri hatt det, men har vært borti det på jobben.
Da har det vært at deler av livmoren kommer ut av skjeden, akuratt som ett hode,ball ol som står på spreng i åpningen. Plagene har vært ubehag ved vannlating, og ubehagelig ved avføring, og kjenne at noe er nede i åpningen, føles som noe er på vei ut. I disse tilfellene har de vært for gammle for oprasjon, så da har de fått satt inn en ring(ganske stor ring) for å holde livmoren oppe.¨ja men det kan også trenes opp. med bekkenbund øvelser. må ikke nødvendigvis opperere.
ORIGINAL: orkidee3
dytter for deg[:)]
ORIGINAL: ToSmå2010
Kan de oppdage det bare ved ultralyd?
ORIGINAL: StinkiStini
Jeg hadde innbilt livmorfremfall etter fødselen [:o]
Var sikker på at noe var feil der nede, veggen eller livmoren eller noe som var på tur.
Hehe, så det går an å innbille seg det!
Men jeg hadde det da ikke.
Legen sa at du ser det tydelig, og han såg bare alt var helt normalt.
Heldigvis.
Og han lurte veldig på hvordan i alle dager jeg kunne innbille meg det...[>:][X(][:D]
ORIGINAL: morningafterdark
jeg har det. jeg så på pinligesykdommer.har jo misstenkt at noe var galt. men fastlegen har ikke nevnt noe når jeg var til kontroll. så jeg la det fra meg. het til jeg så pinligesykdommer og en dame der hadde det. så forstod jeg at jeg også hadde det.
ORIGINAL: DivaAnnie
På de damene jeg har sett det på (i forbindelse med praksis) er det ikke tvil om at noe er galt, man ser tydelig at det henger en "pose" ut av skjeden som må dyttes inn for at de skal kunne tisse/kateteriseres.