Livmorfremfall..

lillesmule

Glad i forumet
Noen her som har hatt det?
I såfall hvordan merket du det og hva ble gjort med det?

Jeg trodde at jeg hadde det, etter litt for mye googling.. Det viste seg at jeg bare var tørr og anspent.  Følte meg litt dum da, hehe. Så mitt råd er, oppsøk lege/gynekolog - google er ikke din venn!

Jeg merka at det var "noe rart" der nede :P Asså at det akkurat var som om noe var på tur ut på en måte.
Var hos legen som henviste meg til gynekolog, og han sa jeg måtte knipe (noe jeg har vært dårlig på :$) men det gikk over av seg selv egentlig. Kommer litt igjen om jeg har løpt/trent mye.

Gyn sa jeg kunne operere, men det var ikke noe vits før jeg var ferdig med å få barn for det ville falle nedigjen da uansett - og det var da såfall bare for selvtillitten.

lillesmule skrev:
Noen her som har hatt det?
I såfall hvordan merket du det og hva ble gjort med det?

har du fått det påvist at du har det?
sender deg pm om du ønsker det :)

_Nanne_ skrev:
Jeg merka at det var "noe rart" der nede :P Asså at det akkurat var som om noe var på tur ut på en måte.
Var hos legen som henviste meg til gynekolog, og han sa jeg måtte knipe (noe jeg har vært dårlig på :$) men det gikk over av seg selv egentlig. Kommer litt igjen om jeg har løpt/trent mye.

Gyn sa jeg kunne operere, men det var ikke noe vits før jeg var ferdig med å få barn for det ville falle nedigjen da uansett - og det var da såfall bare for selvtillitten.

Den trenger ikke nødvendigvis å falle frem igjen, hos meg gjorde den ikke det. Jeg har hatt to svangerskap etter fremfallet, å har ikke hatt det etter disse to. 

Back
Topp