Livmoren

Linn2010

Flørter med forumet
Hey jenter ! [:)]

Er 14 uker og 3 dager gravid :D Går framover, men gleder meg super mye til alt som skal skje framover!! [;)]
Eg lurte på.. Har bakovervndt livmor, men jordmoren sa på tlf at alle livmorer var like nå som man er i uke 14. Men når eg ligger på ryggen, så kan eg ikke kjenne noe...tror eg.. Eg litt usikker, men som folk forklarer om hvor og hvordan d skal kjennes ut så kjenner eg den ikke.. Er det noen som vet hvorfor..hehe!!?

Når eg setter meg fort ned kan eg kjenne at det er noe inni der.. Kjenner at det er litt ømmt når eg setter meg raskt ned i sofaen og på stolen!

når jeg ligger på ryggen holder jeg hånden min på høykant rett under navlen så trykker jeg meg neover til jeg kan kjenne en kant på en måte. der slutter livmoren nå. ellers så kjenner jeg den ikke noe særlig. bare toppen liksom.

nei d går nok helt fint.. de dytter jo noe veldig om en er på UL. 

jeg finner ikke den kanten alle snakker om, men hos meg er det som om det er en veldig stram muskel nesten=)
Samboeren min fant den i går..

"dette er rart" sa han=) haha

Ville bare si at jeg også har veldig bakoverbøyd livmor, og det tar gjerne litt lengre tid før vi kan kjenne vår. Men da jeg var til legen nylig (10 uker), så han at den ikke var bakoverbøyd lenger, så det er nok ikke lenge før den kommer frem. Han dyttet på den fra innsiden, og fikk meg til å kjenne på magen, da kjente jeg en kant som kom opp under navlen[:)]

*har for mye spekk til å klare å kjenne noe, furt furt*

[8D]

Lurer på om jeg har kjent kanten på livmoren, ca rett under trusekanten. Men er ikke helt sikker da, siden jeg aldri har vært gravid før.

Jeg forklarte jordmor forrige mandag at jeg ikke fant livmor, hun ba meg legge meg på rygg, vrette ned bukse, og hun fant den med en gang... Så fikk hun meg til å kjenne på det riktige stedet på riktig måte, og da kjente jeg den gitt[;)] Men vel hjemme igjen, og skulle vise samboer min nye oppdagelse var den dønn "borte" igjen...

ORIGINAL: MiMiTa

*har for mye spekk til å klare å kjenne noe, furt furt*

[8D]

da er vi fler[8D] hehe
kjenner ingen kant i det hele tatt, mulig jeg ikke leiter på riktig sted..men kjenner etter under navlen/på linje med navlen. Ingen kant[8D] [:)] Jeg tror at jeg også har bakoverbøyd livmor, kanskje det er derfor? Aner ikke jeg [:-] Har mye strekksmerter på sidene og ved lårene ihvertfall, så det kommer vel en skikkelig mage en gang [:D]

Back
Topp